Gå til innhold

Ledningsnett til tåkelys på A4

Ranger emnet

cyanide

Anbefalte innlegg

Takker for svar så fort Al3x :)

Bare hyggelig det :)

Det her er noe som klør litt i hodet mitt.. har lest den guiden som er i FAQ tråden ang dette, men klarer bare ikke å stole helt på det her :s

Hvor bestiller man dette? for at jeg skal få dette til så må jeg nesten ha en butikk jeg kan gå til å få de til å bestille for meg, eller så må jeg ha en nettbutikk av et slag.

Ingen som har peil på hvor mye de her koster? eller en enkel måte å få bestillt på?

Du må nesten dra til Møller og be de bestille delene, du finner delenr. etc. i den danske guiden. De må bestilles fra Tyskland, evt. USA, så tar noen dager.

Hvis du sender en melding til SofaPute så kan han skaffe de til litt over halv pris av det Møller tar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten dra til Møller og be de bestille delene, du finner delenr. etc. i den danske guiden. De må bestilles fra Tyskland, evt. USA, så tar noen dager.

Fysj, drar ikke ned til møller med mindre jeg må for å få bilen i gang, liker de lite og stoler ikke på dem, hvertfal ikke møller minde i bergen..

Har pratet med dem om dette før, da sa de billigste løsning for å få tåkelys på min var 9000kr, men de anbefalte på det sterkeste at jeg valgte at de skulle gjøre det på en annen rar måte og det skulle de ha 14000kr for, bare noe bull-shit hele møller greiene spør du meg. (er ikke bare derfor jeg ikke liker møller)

Prøvde forresten å klikke inn på den danske guiden igjen, men den funka dårlig.. noen som har delnummerene på alt som trengs (utenom lykter og det elektriske)?

2000 Audi A4 1.8TQ Avant (snart)

2000 Toyota Celica T23 GT (Til salgs)

x2005 Toyota Corolla 1.4TDI

x1995 Audi A4 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner skjønner.

Var litt drøye priser må jeg si!

Bestillingsliste:

1 stk. 8D0 807 345 N - Venstre kølergrille (til model uden Turbo) eller.

1 stk. 8D0 807 345 S 3FZ - Venstre kølergrille (til model med Turbo)

1 stk. 8D0 941 777 A - Venstre dæksel (med udskæring til tågelygte)

1 stk. 8D0 807 346 R 3FZ - Højre kølergrille (til begge modeller)

1 stk. 8D0 941 778 A - Højre dæksel (med udskæring til tågelygte)

2 stk. "1J0 973 722 " - Stik for tågelygter

4 stk. "000 979 133" - stikben for stik

4 stk. "357 972 740 E" - gummi propper til stik (4 x 1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar så fort Al3x :)

Det her er noe som klør litt i hodet mitt.. har lest den guiden som er i FAQ tråden ang dette, men klarer bare ikke å stole helt på det her :s

Hvor bestiller man dette? for at jeg skal få dette til så må jeg nesten ha en butikk jeg kan gå til å få de til å bestille for meg, eller så må jeg ha en nettbutikk av et slag.

Ingen som har peil på hvor mye de her koster? eller en enkel måte å få bestillt på?

Jeg kan skaffe, ca 3 dagers leveringstid, koster rundt en 800kr for grillene foran.

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner skjønner.

Var litt drøye priser må jeg si!

skal du ha alle delene du lister opp, kommer det på 5000kr ca :P

Grillene koster mellom 800-1000kr , og lampene ca 1200kr .

Da følger alt du trenger med for å montere å koble opp

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider