Gå til innhold

INPRESS på Audi 90!??

Ranger emnet

bmw325cab

Anbefalte innlegg

Har et problem. Felgene mine subber opp i bakskjermen min. De er rett og slett for langt ut. De som står på er 17" 7,5" ET 37 med 215\40 dekk.

Hvorfor tar de borti skjermen? Bilen er senket 35mm, det er quattro.

Hvordan er det egentlig med innpress, desto høyrer tall, desto lengre inn kommer felgen??

Noen som har et klokt svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener et35 er svaret. men meeeget usikker.

Det jeg må si er at det er viktig og få orden på! Valse hjulbuene er jo et alternativ.

Grunnen til at det er viktig er sikkerhet! hvis du ligger litt hardt i en sving og dekket tar tak i buen, får det en brems og mulig låsing. Og hva skjer da? joda!! du har ett stk vrak!!! og mulig litt dårlig helse. IKKE LA DEKKET SUBBE GUTTER! jeg snakker av erfaring!

:mad:

over 20 biler på samvittigheten.

E36 M3 cab atm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører med 235/45-17 på Coupe'n min, med Compomotiv felger ET 37, bilen er senket 40mm, subber ikke hos meg, men derimot så er kanten på innersiden av skjermen klemt/bøyd inn. Har også tatt ut innerskjermene foran for å fortsatt ha full svingradius uten at det subber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sADsAM

Kjører med 235/45-17 på Coupe'n min, med Compomotiv felger ET 37, bilen er senket 40mm, subber ikke hos meg, men derimot så er kanten på innersiden av skjermen klemt/bøyd inn. Har også tatt ut innerskjermene foran for å fortsatt ha full svingradius uten at det subber.

Men nå hadde han quattro, hjulavstanden er vel høyere/lengre... eller?

Da er det blitt ny bil: Audi cab med 5cyl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider