Mykle Skrevet November 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Blei ferdig til testing istad. Fikk ikke prøvd så mye da mellomakslingen er er skjeiv :( . Må nok mekke meg en ny en. Men den gikk iallefall godt det lille jeg prøvde den. Var ikke så veldig vanskelig å rive den løs nei.. hehe. Skal prøve å få lagt ut noen flere bilder i morra. Er alt for opptatt med å mekke, så jeg glemmer å ta bilder.. - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet November 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Et bilde til. Ikke helt ferdig akkurat, men nå går den iallefall :) - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 haha.. .tøft!!! ps: tror du bør ta hjulstillingskontroll på den ;) ;) :D tror du har ett dødsønske.. men det er en annen sak... ;) :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keihin Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Hvor er velteburet sier nå bare jeg. En lokal helt fra der jeg kommer fra knakk nakken med en sånn på en "testrunde"... Siter '99 S4 '99 R1 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 tror jeg hadde invistert i en "bøttestol" gitt, ser ikk ut til å sitte så trykt der:) Tore Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet November 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Alt er som sagt bare satt sammen for å få den til å virke. Gidder ikke å bruke penger på den før jeg har fått alt til. Så nå hadde jeg planer om å få motor, bremser, styring osv. til å funke skikkelig. Så kommer bur, lys og andre ting. Og da kan kjøringen begynne.... :) - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Genialt bygg!! :D Må jo være fett!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Satt å bladde litt i gamle poster... Så fant jeg denne her.. Noe framgang i prosjektet? Må jo bli sinnsykt fett dette her! Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 haha.. Bimmer-cart....fett fanskap da.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 ville nok spandert/sveiset et bur ja....da kan du virkelig begynne rasinga:D hold oss oppdatert med bilder og info da!!! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Mars 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Hei! Det har vært stillstand på den i vinter, har hatt en annen bil med masse problemer så jeg har ikke hatt plass til å fått den ferdig. Orker lissom ikke å stå ute å sviese i vinterkulda. Var å starta den og tok meg en liten svingom igår, men nabon var ikke helt fornøyd, for å si det sånn:) Må tenke på ungene osv... kjipt. Uansett så hadde jeg planer om å få den ferdig om ikke alt for lenge. Det er jo ikke så veldig mye som står igjen akkurat. Hadde vært morro det før bonden setter kornet.. Uansett, kommer flere bilder og muligens en liten snutt når den blir ferdig. - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Mars 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Skulle være b o n d e n uten mellomrom der han idioten med mellomrom mellom tenna er i forrige post... - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Hehe nice:) Har et prosjekt som venta jeg også, lurer på å prøve å kline på en TsX motor på en kassebil faren min bygde til meg da jeg var 7-8 år:D Den er lakka mørk blå metallic, har rødt skinsete, reg nr er UE 6:D Også har den Formula 1 ratt:D trenger bare å lage til bakaksling og motorfeste så hadde helvette vært laus:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkSouL Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 BILDE BILDE BILDE!!!! Siter Darkie *** Toyota MR2 '92 BMW 325i '89 (4sale) *** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Her er et bilde til. Personlig syns jeg den blei drit stygg, må få meg tak i et bøtte sete så jeg kan få senka buret litt. Men intil videre så får det være greit. Skal stive det opp litt til, få fiksa litt på camber vinkelen og sette på noe lys og noe stæsj så kommer det seg.. - Chris (Dårlig bilde!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg