Gå til innhold

CrossCart

Ranger emnet

Mykle

Anbefalte innlegg

Blei ferdig til testing istad. Fikk ikke prøvd så mye da mellomakslingen er er skjeiv :( . Må nok mekke meg en ny en. Men den gikk iallefall godt det lille jeg prøvde den. Var ikke så veldig vanskelig å rive den løs nei.. hehe.

Skal prøve å få lagt ut noen flere bilder i morra. Er alt for opptatt med å mekke, så jeg glemmer å ta bilder..

- Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alt er som sagt bare satt sammen for å få den til å virke. Gidder ikke å bruke penger på den før jeg har fått alt til. Så nå hadde jeg planer om å få motor, bremser, styring osv. til å funke skikkelig. Så kommer bur, lys og andre ting. Og da kan kjøringen begynne.... :)

- Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Hei!

Det har vært stillstand på den i vinter, har hatt en annen bil med masse problemer så jeg har ikke hatt plass til å fått den ferdig. Orker lissom ikke å stå ute å sviese i vinterkulda.

Var å starta den og tok meg en liten svingom igår, men nabon var ikke helt fornøyd, for å si det sånn:) Må tenke på ungene osv... kjipt.

Uansett så hadde jeg planer om å få den ferdig om ikke alt for lenge. Det er jo ikke så veldig mye som står igjen akkurat. Hadde vært morro det før bonden setter kornet..

Uansett, kommer flere bilder og muligens en liten snutt når den blir ferdig.

- Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nice:) Har et prosjekt som venta jeg også, lurer på å prøve å kline på en TsX motor på en kassebil faren min bygde til meg da jeg var 7-8 år:D Den er lakka mørk blå metallic, har rødt skinsete, reg nr er UE 6:D Også har den Formula 1 ratt:D trenger bare å lage til bakaksling og motorfeste så hadde helvette vært laus:D

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde til.

Personlig syns jeg den blei drit stygg, må få meg tak i et bøtte sete så jeg kan få senka buret litt. Men intil videre så får det være greit. Skal stive det opp litt til, få fiksa litt på camber vinkelen og sette på noe lys og noe stæsj så kommer det seg..

- Chris

(Dårlig bilde!)

post-842-13804851145869_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider