Gå til innhold

Bilder fra vålerbana

Ranger emnet

Dre Racing

Anbefalte innlegg

Hei dere.. jeg har filma ca 50 minutt fra LØRDAGEN bare.. sånn at dere vet.. men jeg har ikke kraftig nok pc til å redigere å heller ikke videokort... men det kommer vel etterhvert!

Skal prøve meg på redigering bare jeg får alt utstyr i orden så da skal jeg ha det i bakhode! :D Fikk med mye morro ;)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

He,he. Er kanskje sant det. ;) Men når folk skal leke seg sånn kan de vel slippe forbi andre.... :rolleyes:

du får bruke den runde dingsen som stikker ut fra dashboardet og de tingene du kan ta føttene på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Har du film av når han bremser i hver sving og når han snurra foran meg oxo? :rolleyes:

Da så du meg antageli vis på lørdag. elendig kjøring. var helt håpløst å kjøre bilen med de ballongdekka jeg hadde bak da.

var så ustabilt så jeg snurra nesten i vær sving.

synd du ikke var der på søndag da, da blei det skikkelige breisladder på 17" erne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. hehe.. var så pisskaldt at jeg ikke gadd å være natta over.. alle kamerata mine dro hjem å.. men om du lager litt show på rudskogen i juli så skal jeg love å filme mye... :D

Morro morro....

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

du får bruke den runde dingsen som stikker ut fra dashboardet og de tingene du kan ta føttene på..

Hadde liten lyst til å kjøre forbi når han drev og "lekte" seg.

Jeg husker hva som skjedde med en AudiSentrum bil og en cossie ifjor.... Risikerer ikke bilen min sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dre Racing@

Da så du meg antageli vis på lørdag. elendig kjøring. var helt håpløst å kjøre bilen med de ballongdekka jeg hadde bak da.

var så ustabilt så jeg snurra nesten i vær sving.

synd du ikke var der på søndag da, da blei det skikkelige breisladder på 17" erne

Lå bak deg et par runder da ja til du snurra....

Flaggvaktene burde vært mer flinke med blåflaggene... :rolleyes:

Eller du kunne sluppet meg forbi så kunne du fortsatt "lekt" deg. ;) Men tok jo ikke så lang tid uansett da... :)

Er gøy å se på men ikke når man ligger rett bak. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider