Gå til innhold

Girkula i 240 81-

Ranger emnet

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

Litt teit post kanskje men whatever.....

Alle kompisene min (alle kjører ford) sier hele tida til meg at jeg må bytte ut gir kula mi...."den er så stygg"...å sånne ting....jeg personelig liker utseende på den veldig godt.

Men grunnen til at jeg ikke følger F&F trenden som alle kompisene mine er p.g.a at den orginale 240 girkula er så SINNSYKT deilig å holde i.....Hva synes dere om girkula?

Denne posten virka skikkelig bra inni huet mitt,men blei bare dårligere å dårligere jo mer jeg skreiv....men WHATEVER... :D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri verden giddet å bytte girkule bare fordi noen kompiser ikke likern :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ??

240 kula er helt grei den, men personlig så pleier jeg ikke sitte å holde i den, jeg gir den som regel en liten dytt når jeg girer, bruker enten nederste delen der tommelen er "festa" når jeg girer til 1 og 3. så bruker jeg fingertuppa når jeg setter`n i 2. og 4.

Om den er god å holde i veit jeg ikke, faktisk aldri "holdt" i den...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girkulen er fin armstøtte.

du får jo en volvo skinn-girkule også da..

og vet du hva jeg har liggende her??

en girkule av tre :-) nam nam, den er sexy!

hadde den i en 244 GLT med tre-intr. (81' totalt ombygget med deler fra 92' og nyere).

har forresten tre intr. liggende også, i tilfelle jeg noensinne kjøper nyere dash til 242'en eller en kommende bil.

slike ting kaster man ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du trelist til dashbord? samme som var i 93' classic

Originally posted by DaButcher

girkulen er fin armstøtte.

du får jo en volvo skinn-girkule også da..

hadde den i en 244 GLT med tre-intr. (81' totalt ombygget med deler fra 92' og nyere).

har forresten tre intr. liggende også, i tilfelle jeg noensinne kjøper nyere dash til 242'en eller en kommende bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre?? Kan ikke ha slikt i bilen, hører hjemme i peisen det! Det var min mening!

Men smaken er som baken, alle har en og alle stinker! ;)

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik H

Tre?? Kan ikke ha slikt i bilen, hører hjemme i peisen det! Det var min mening!

Men smaken er som baken, alle har en og alle stinker! ;)

så lenge det ikke er tre-ratt, er det greit!

tre-ratt gir deg flis under huden om du smeller hodet i rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge det ikke er tre-ratt, er det greit!

tre-ratt gir deg flis under huden om du smeller hodet i rattet.

hehe, mener jeg har sett bilder av den bilen.

så ut som du hadde kræsja no jævli..

hva kræsja du i a? og hva var ca. farten? du kom hel fra det bortsett ifra tresmak i kjeften elle? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Litt teit post kanskje men whatever.....

Alle kompisene min (alle kjører ford) sier hele tida til meg at jeg må bytte ut gir kula mi...."den er så stygg"...å sånne ting....jeg personelig liker utseende på den veldig godt.

Men grunnen til at jeg ikke følger F&F trenden som alle kompisene mine er p.g.a at den orginale 240 girkula er så SINNSYKT deilig å holde i.....Hva synes dere om girkula?

Denne posten virka skikkelig bra inni huet mitt,men blei bare dårligere å dårligere jo mer jeg skreiv....men WHATEVER... :D

det er din bil, din stil, ;)..

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff :D hhahaha så evig bra :D--|

liker ikke tre i bil.. tre i bord. tre i hus. tre i ovnen. tre i skogen. ikke tre i bil :D

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider