Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg her?

Ranger emnet

CrZyWiz

Anbefalte innlegg

Heisann!

Det har seg slik at jeg bor i troms,og derfor har jeg ikke mulighet til å reise å se på alle bilene sørover.

Derfor lurte jeg på om det er noen her som holder til i bergen området som hadde giddet å se på en bil for meg? du burde ha grei bilgreie da seff :) Jeg betaler bensin og slikt visst det er aktuelt.

edit: Det gjelder forresten en 90mod E30

mvh

Tommy

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZyWiz

Heisann!

Det har seg slik at jeg bor i troms,og derfor har jeg ikke mulighet til å reise å se på alle bilene sørover.

Derfor lurte jeg på om det er noen her som holder til i bergen området som hadde giddet å se på en bil for meg? du burde ha grei bilgreie da seff :) Jeg betaler bensin og slikt visst det er aktuelt.

edit: Det gjelder forresten en 90mod E30

mvh

Tommy

Hadde ikke du kjøpt deg e34 da?

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst alt gikk etter planen så ja,men vi fikk erfare at NAF test ikke skal stoles helt på.

vi kom opp dit tidlig lørdags morgen,så skulle vi bare ta en kjapp sjekk på bilen som vanlig. starter motoren og legger merke til at den kakla no fælt. deretter ser vi at bensinslangen er spruket og lekker bensin,da skjønnte jeg at dette stemmer ikke..så vi gikk over hele bilen. hele forstillinga var utstlitt,eksosanlegget var rustabort, den svetta olje rundt omkring på motor,bremsene framme slamra...og på toppen av det hele mista vi oljetrykk på høyt turtall.

vi dro bare 50mil hjem igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZyWiz

Visst alt gikk etter planen så ja,men vi fikk erfare at NAF test ikke skal stoles helt på.

vi kom opp dit tidlig lørdags morgen,så skulle vi bare ta en kjapp sjekk på bilen som vanlig. starter motoren og legger merke til at den kakla no fælt. deretter ser vi at bensinslangen er spruket og lekker bensin,da skjønnte jeg at dette stemmer ikke..så vi gikk over hele bilen. hele forstillinga var utstlitt,eksosanlegget var rustabort, den svetta olje rundt omkring på motor,bremsene framme slamra...og på toppen av det hele mista vi oljetrykk på høyt turtall.

vi dro bare 50mil hjem igjen :D

Det var jo ikke bra..trodde at NAF var skikkelig nøye jeg..

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde også det jeg,men nå stoler jeg ikke på de lenger,får jeg ikke sett på den shøl eller bekjente til å se på den..så skal den på ett BMW verksted :) Var jævla surt å snu da..uten bilen når forsikring og penger var ordnet. Menmen,bare å lete videre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider