Gå til innhold

godkjenning????

dusico

Anbefalte innlegg

Leste i Vi Menn sitt bil bilag nu at en Skyline GT-R R34 er registrert i Drammen.. Er den å på motorhistorisk grunnlag eller er det for en gangs skyld registrert som vanli bruks kjøretøy?

-Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt

-Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt)

-Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket)

-Opel Ascona B -76 (Solgt)

-Opel Manta B GSi -86 (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har du med andre ord ikke fått registrert bilen enda eller awex? regner med du får det til og håper det... har drømt om skyline i noen år nå (før f&f filmene kom ja) så dersom dette prosjektet ditt går i boks regner jeg med at du lager god kaffe til meg når jeg kommer å henter r34'n jeg i såfall kommer til å kjøpe av deg når jeg er ferdig med skole/lærlingtid... med andre ord den dagen pengene strekker til.. stå på!

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Amitraxx

Da har du med andre ord ikke fått registrert bilen enda eller awex? regner med du får det til og håper det... har drømt om skyline i noen år nå (før f&f filmene kom ja) så dersom dette prosjektet ditt går i boks regner jeg med at du lager god kaffe til meg når jeg kommer å henter r34'n jeg i såfall kommer til å kjøpe av deg når jeg er ferdig med skole/lærlingtid... med andre ord den dagen pengene strekker til.. stå på!

Nope, jeg venter fortsatt på å få sendt den til Tyskland. Håper det skjer snart (det har jeg gjort en stund nå) :)

Jeg skal nok få til en bra kopp kaffe, så det er bare å ta seg en tur :D

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jumjum......

Hey TP-R! Sendte deg en mail før helga med en forespørsel om R33.

Har planer om å ringe deg i løpet av mandagen om jeg ikke får svar på den mailen, hehe... :D

Kanskje jeg allerede har snakket med deg når du leser dette men..... :cool:

-Jan Kenneth Steinsåker

R33 Insured by Ruger&Beretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pro_sniper

Jumjum......

Hey TP-R! Sendte deg en mail før helga med en forespørsel om R33.

Har planer om å ringe deg i løpet av mandagen om jeg ikke får svar på den mailen, hehe... :D

Kanskje jeg allerede har snakket med deg når du leser dette men..... :cool:

-Jan Kenneth Steinsåker

Hei. Jeg var borte i forbindelse med gatebil fra torsdag til mandags morgen, men jeg sitter å svarer på mail nå.

Mvh

Trond :)

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er dette bullshit eller har det plutselig skjedd noe...? :eek:

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=566991

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=566574

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=566938

To forskjellige firmaer, begge sier de nå kan levere med skilter.... Toyparts hevder de har ca 1 uke leveringstid.

Sitat: "Kan nå skaffe skyline r33 gts, ferdig regget på norske skilter, uten noen form for restriksjoner, levering ca 1uke"

Hvis dette er seriøst er det tydeligvis en dør som er åpnet....

Jan K

R33 Insured by Ruger&Beretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider