Frank_84 Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Leste i Vi Menn sitt bil bilag nu at en Skyline GT-R R34 er registrert i Drammen.. Er den å på motorhistorisk grunnlag eller er det for en gangs skyld registrert som vanli bruks kjøretøy? Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Motorhistorisk grunnlag :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Dette med at de ikke vil godkjennes for registrering, gjelder dette også GTS-utgavene, si for eksempel en R32 gts? ...eller snakker vi kunn godzilla??? Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Regner med at alle Skyline ikke er typegodkjent, uansett om det er GTR, GTS etc. :) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Da har du med andre ord ikke fått registrert bilen enda eller awex? regner med du får det til og håper det... har drømt om skyline i noen år nå (før f&f filmene kom ja) så dersom dette prosjektet ditt går i boks regner jeg med at du lager god kaffe til meg når jeg kommer å henter r34'n jeg i såfall kommer til å kjøpe av deg når jeg er ferdig med skole/lærlingtid... med andre ord den dagen pengene strekker til.. stå på! Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Amitraxx Da har du med andre ord ikke fått registrert bilen enda eller awex? regner med du får det til og håper det... har drømt om skyline i noen år nå (før f&f filmene kom ja) så dersom dette prosjektet ditt går i boks regner jeg med at du lager god kaffe til meg når jeg kommer å henter r34'n jeg i såfall kommer til å kjøpe av deg når jeg er ferdig med skole/lærlingtid... med andre ord den dagen pengene strekker til.. stå på! Nope, jeg venter fortsatt på å få sendt den til Tyskland. Håper det skjer snart (det har jeg gjort en stund nå) :) Jeg skal nok få til en bra kopp kaffe, så det er bare å ta seg en tur :D Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pro_sniper Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Jumjum...... Hey TP-R! Sendte deg en mail før helga med en forespørsel om R33. Har planer om å ringe deg i løpet av mandagen om jeg ikke får svar på den mailen, hehe... :D Kanskje jeg allerede har snakket med deg når du leser dette men..... :cool: -Jan Kenneth Steinsåker Siter _________________________ R33 Insured by Ruger&Beretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by pro_sniper Jumjum...... Hey TP-R! Sendte deg en mail før helga med en forespørsel om R33. Har planer om å ringe deg i løpet av mandagen om jeg ikke får svar på den mailen, hehe... :D Kanskje jeg allerede har snakket med deg når du leser dette men..... :cool: -Jan Kenneth Steinsåker Hei. Jeg var borte i forbindelse med gatebil fra torsdag til mandags morgen, men jeg sitter å svarer på mail nå. Mvh Trond :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by TP Racing Nope, jeg venter fortsatt på å få sendt den til Tyskland. Håper det skjer snart (det har jeg gjort en stund nå) :) noe nytt a? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 nope, intet nytt enda :( Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pro_sniper Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Er dette bullshit eller har det plutselig skjedd noe...? :eek: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=566991 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=566574 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=566938 To forskjellige firmaer, begge sier de nå kan levere med skilter.... Toyparts hevder de har ca 1 uke leveringstid. Sitat: "Kan nå skaffe skyline r33 gts, ferdig regget på norske skilter, uten noen form for restriksjoner, levering ca 1uke" Hvis dette er seriøst er det tydeligvis en dør som er åpnet.... Jan K Siter _________________________ R33 Insured by Ruger&Beretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Har kanskje noe med at det er en GT-S, ikke GT-R. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pro_sniper Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 GT-S er ikke mer typegodkjent enn GT-R, så det har neppe noe med saken å gjøre... Siter _________________________ R33 Insured by Ruger&Beretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 :D :D :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Toyparts :D :D :D :D :D :D :D Hva betyr det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg