Fritz Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 tror ikke Skyline blir den landeplagen S13/S14 er/har vert, mest pga at bilen er dyr, og enda dyrar og regge/forsikre men Skyline kan bli fint om myndighetene letter litt på trykket, og slippe inn feks R33/34, men tar gjerne imot flere GTS25t'ere og Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pro_sniper Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Håper noen skilter en non-turbo R33 GTS snart, jeg... Jeg har 80% bonus å overføre fra forsikringen på en annen bil så snart jeg får tak i en GTS, og sliter med tålmodigheten...... :D Siter _________________________ R33 Insured by Ruger&Beretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 hva vil du med en GTS? hvis du vil ha en 2liter slapp rekke6 .. så kjøp en BMW 320i .. billigere det Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Har en fille onkel nordpå (han eier ett parr bensin stasjoner) han kjøpte seg en rød M3 da han en gang i livet bodde i Tromsø, tok en tur rundt i by'n og kom tilbake fly forbanna. Hver ENESTE beemer i by'n var rød. det han gjorde var og lakere Beemer'n svart, med gull felger. ble en av de rå'este Beemerenne, etter at han solgte den, gikk det 2 dager, bilen ble stjåli, og total vraka på rundkjøringa til flyplassen. Beemer er ALT forr normalt, ikke samme lyden en gang som en Skyline's rekkesekser. får jeg en del penger etterhvert, blir Skyline første bilen, event importere en AE86 til rally/bakkeløp/drifting konkuranse Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by Fritz Har en fille onkel nordpå (han eier ett parr bensin stasjoner) han kjøpte seg en rød M3 da han en gang i livet bodde i Tromsø, tok en tur rundt i by'n og kom tilbake fly forbanna. Hver ENESTE beemer i by'n var rød. det han gjorde var og lakere Beemer'n svart, med gull felger. ble en av de rå'este Beemerenne, etter at han solgte den, gikk det 2 dager, bilen ble stjåli, og total vraka på rundkjøringa til flyplassen. Beemer er ALT forr normalt, ikke samme lyden en gang som en Skyline's rekkesekser. får jeg en del penger etterhvert, blir Skyline første bilen, event importere en AE86 til rally/bakkeløp/drifting konkuranse hvor gammel er du egentlig? av måten du skriver på kan jeg ressonere meg fram til at du er vel en 14-15 år gammel, eventuelt nettopp fylt 16 og har begynt å øvelseskjøre. Hvordan jeg kan vite noe slikt? Vel, du snakker altfor urealistisk og klarer ikke skrive "konkuranse" på en korrekt måte... Når du blir litt eldre skjønner du at man ikke bare går og kjøper en bil, heller ikke at man bare får den lakkert, det er liksom for lett... Du skal ha skyline ja? Tenkt på hva du må ut med i året på forsikring? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 hehe... kom tilbake når det lugger når du driter...:D Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 HAHAHAHAAAAAH.....:roll: mere! mere! Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 eller kom tilbake når du er gammal nok til å.... u know...kiddie Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by bludnik Du skal ha skyline ja? Tenkt på hva du må ut med i året på forsikring? ;) tja, raskt utregna blir det mellom 50 og 80 laken i året Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pro_sniper Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by Kebab gud hva vil du med en GTS? hvis du vil ha en 2liter slapp rekke6 .. så kjøp en BMW 320i .. billigere det spørsmålet er vel heller: hva vil du med denne posten? nå ble jeg litt irritert, så snakk om ting du vet noe om i framtida. GTS fås også med 2-liter, ja, men sa jeg noe om å kjøpe en slapp 2-liter? Nei. Ikke legg ord i munnen på meg, da blir jeg fort sint.... Edit: Forresten - du bør heller ikke nevne den grelle bokstavkombinasjonen som utgjør et tysk bilmerke i en post som har noe med meg å gjøre..... kebabtraller frabes. Siter _________________________ R33 Insured by Ruger&Beretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by bludnik Du skal ha skyline ja? Tenkt på hva du må ut med i året på forsikring? ;) Bare av ren nysgjerrighet, har du gjort det? ;) Når man skal "ta noen på kornet" så lønner det seg å gjøre litt research først :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Det lukter "hjemmesnekra" av den prisen der ja...:rolleyes: Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by pro_sniper spørsmålet er vel heller: hva vil du med denne posten? nå ble jeg litt irritert, så snakk om ting du vet noe om i framtida. GTS fås også med 2-liter, ja, men sa jeg noe om å kjøpe en slapp 2-liter? Nei. Ikke legg ord i munnen på meg, da blir jeg fort sint.... Edit: Forresten - du bør heller ikke nevne den grelle bokstavkombinasjonen som utgjør et tysk bilmerke i en post som har noe med meg å gjøre..... kebabtraller frabes. GTS ER en 2liter ... den du tenker på er en av de følgende GTS4, GTS25, GTV/GTX Når skal dere lære? Får å quote min egen post i en annen tråd .. her er Motorene i ALLE skyline fra 1989 til i dag .. R32 GXi - CA18i - 1,8liter Rekke4 N/A - bakhjulstrekk - Bare Sedan GTE - RB20E - 2liter rekke6 N/A - bakhjulstrekk - Bare Sedan GTS - RB20DE - 2liter Rekke6 N/A - bakhjulstrekk - Coupe og sedan GTSt - RB20DET - 2liter Rekke6 Turbo - bakhjulstrekk - Coupe og sedan GTS4 - RB20DET - 2liter Rekke6 Turbo - Firehjulstrekk - Coupe og sedan GTS25 - RB25DE - 2,5liter Rekke6 N/A - Bakhjulstrekk - Coupe og sedan GTR - RB26DETT - 2,6liters rekke6 Twin Turbo - Firehjulstrekk - bare Coupe R33 GTS - RB20DE - 2liter rekke6 N/A - Bakhjulstrekk - Coupe og Sedan GTS25 - RB25DE - 2,5liters Rekke6 N/A - Bakhjulstrekk - Coupe og sedan GTS25t - RB25DET - 2,5liters Rekke6 Turbo - bakhjulstrekk - Coupe og sedan GTS4 - RB24DE - 2,5liters Rekke6 N/A - firehjulstrekk - Coupe og sedan GTR . RB26DETT - 2,6liters Rekke6 Twin turbo - firehjulstrekk . Bare Coupe R34 GT - RB20DE - 2liters rekke6 N/A - Bakhjulstrekk - Coupe og sedan GTX - - RB25DE - 2,5liters Rekke6 N/A - Bakhjulstrekk - Coupe og sedan GTXt - RB25DET - 2,5liters Rekke6 Turbo - bakhjulstrekk - Coupe og sedan 25GT - RB25DE - 2,5liters Rekke6 N/A - Bakhjulstrekk - Coupe og sedan GTV - - RB25DE - 2,5liters Rekke6 N/A - Bakhjulstrekk - Coupe og sedan GTT - RB25DET - 2,5liters Rekke6 Turbo - bakhjulstrekk - Coupe og sedan GTR - Nå trenger jeg vel ikke skrive noe her .. er samme som tidligere V35 (infiniti G35) 2,5V6 - VQ25DD - 2,5liter V6 N/A - bak/firehjulstrekk - bare Sedan 3,0V6 - VQ30DD - 3 liters V6 N/A - bakhjulstrekk - bare sedan 3,5V6 - VQ35DE - 3,5liter V6 N/A - Bak/firehjulstrekk - Coupe og sedan GTS er en 2liter rekke 6 ... uten turbo .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pro_sniper Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Åh, jeg beklager så inderlig. Jeg burde helt åpenbart skjønt med en gang at du er en sånn gærning som er sykelig opptatt av små detaljer som for folk flest sier seg selv! thumpsup *hatt en altfor lang, altfor dårlig dag på jobben* Siter _________________________ R33 Insured by Ruger&Beretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 denne posten er et kjempe eksempel på hvor useriøst bilforumet (desverre) er til tider :( Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg