L&D Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Ønsker å kjøpe sånn frontfanger som er delt i to og ikke dekker hele fronten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 sport/mexico/rs1800 fangere med andre ord.. finnes og på noen rs 2000 med flat front.. skal undersøke.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Hadde vært kjekt om du fant noe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whoossh Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Disse kan du jo lage kanske enkelt med den orginale støtfangeren,har gjort det til min mk1 men der er der er det jo ikke slike lister som på mk2! Ble i alle fall helt brukbare de jeg lagda av den orginale.. Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Er ute etter ett litt bedre resultat enn brukbart, men ellers takk for ideen... Er en kar som prøver å selge meg ett strøkent eks. for 1000,- Noen som har et bedre tilbud??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 jeg har hørt med flere, men ingen som hadde ekstra.. tusen er egentlig ok hvis de er fine... whoosh: er ingen lister på støtfangerne hvis de ikke er fra 77 og nyere.. de eldre hadde bare vanlige fangere enten med chrome eller svarte.. har sett flere bygd om de orginale.. enkelt med litt sveis og slip.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whoossh Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 ok,var ikke helt sikker med mk2 se,mener at jeg har sett en del med lister. har selv,71 mod mk1 med yb motor snart... Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by whoossh ok,var ikke helt sikker med mk2 se,mener at jeg har sett en del med lister. har selv,71 mod mk1 med yb motor snart... artig.. skal på ford treff senere eller?? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whoossh Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 tja,det spørs om jeg blir ferdig.. planene er der men pengene da,gidder ikke og kjøre før bilen er ferdig lakkert osv. ;) Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg