ThAMaZTeR Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 var å så på bigfott-show på hamar i går kveld.. var bra show, mye rå kjøring... men mitt spørsmål.. omtrent hvor mye koster det å bygge en slik bil?+ og HVOR får man tak i deler? sier ikke at jeg SKAL bygge en, men hadde vært kult å visst hva som skulle til.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 hmm.. er det noen som drar rundt og viser show eller noe? de kommer hit (oppdal) torsdag eller noe, tror jeg... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 jepp.. de er i oppdal i dag tror jeg :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Var det ekte monstertrucks? Koster vel fort noen millioner å bygge. 100.000kr per hjul er vel en start. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 her snakker vi EKTE monstertrucks ja.. her er noen bilder fra den offisielle siden dems: men showet var ikke BARE monstertrucks: Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 De der på bildene er jo bare sånne leke monstertrucker, pinglegreier :D Er ikke MONSTERtruck før du har noen tusen hk. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg