Gå til innhold

Hva er galt med denne bilen?

Ranger emnet

Bauer

Anbefalte innlegg

Så no liknenes i et bilblad jeg kjøpte i Frankrike en gang.....Civic coupe med BMW-front.....helt for jævlig å se på....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fy for faen... Har aldri sett verre tror jeg... Snakker om at man eier en bil som ikke helt vet hvem som har produsert den... Blir kvalm av å se på den jeg...sick sick sick

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Kan dette være en maskert BMW 1-serie? Ehhh.. Nei, kanskje ikke når jeg ser på lyktene (se bilde mitt)

Jeg tror dette er ett tidlig prosjekt BMW + Honda. Veldig dårlig ett dog

126664.jpg

fint at du snakker om 1-serien men viser bilde av 2-serien :P

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

1085202227450.jpg

Look! It's a Bimmer! Eh.. It's the new 1-series? Oh God, it was a Civic...

Syns den var skikkelig godt bygget :)

Hadde jeg kun sett fronten hadde jeg vært ganske sikker på at det var en tre-serie. Men det det er for drøyt å bygge en merke til en annen. Husker en Pontiac eller noe til salgs for en tid siden som var ombygd til en Ferrari. Og for å ikke glemme det belgiske selskapet som bygde om Mercedes modeller til nyere karosseri-typer. Hvis noe gidder å betale opp til 70.000 kr. for denne konvertering: Haha sier da.

puke

Lenke til kommentar
Del på andre sider