RSG60 Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Noen som er interesert i å vere med på gruppekjøp av motorfester fra Vibra Technics er det 3-4 som er interesert skulle vi få 20% rabatt. Er vel et par her som har disse fra før, regner med de er godt fornøyd. prisen blir vel da rundt 4000 for et komplett sett. uten rabatt er det vel ca5000! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Må man kjøpe helt sett ? Jeg trenger kun fremre motorfeste. Er det også mulig ? Er dette merket bare utrolig bra eller er det billigere enn orginale ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 jeg har de. kan si at pass for all del på at dæsjbordet er festet skikkelig! hehe for hvis det knirka litt fra før så.... hele bilen rister på noen turtall! de er ganske stive! å jeg har vibra technics road version. Corradoboy har racing versjonen! tør ikke tenke på hvordan det blir. road versjonen holder lenge hvis du ikke skal ha 400hk tror jeg Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 kan kjøpes enkeltvis ja. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Dei blir bestilt på fredag, så er det noen som er interessert, så må dei komme no! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Hvordan ble det, ble de bestilt? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 ja, mine ligger på tollager i oslo.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Monterte de nye motorfesta i går kveld, og det fremre hadde veldig kort bolt til det øvre festet, var det slik på corradoboy og corrado16v sine og? Hvor stress var det å montere girkassefestet? såg litt trangt ut. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Kurant å bytte girkassefestet, bare jekk opp motoren. Åssen ble det fremre festet? Mye vibrasjoner? Skal modifisere en tidlig variant av A2 motorfestet på mitt feste ryker, er jo idiotisk konstruksjon de væskefylte Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Hvordan er det å bytte fremre motorfeste på g60 ? Må bytte mitt snart, rister og vibrere som bare faen. Er det bare å løsne festet og jekke opp motoren ? Eller er det mye anna stress som må gjøres ? Hvor på motoren bør sette jekken når jeg skal jekke den opp ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Tok av støtfangeren, løsna frontstykket. kom til øvre festebolt ovenifra med lang forlenger, to nedre er grei å komme til, løsna fremre bærebru, og så var det av. støtta motoren på en lur plass med treklosse, husker ikke helt hvor i farten. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by RSG60 Monterte de nye motorfesta i går kveld, og det fremre hadde veldig kort bolt til det øvre festet, var det slik på corradoboy og corrado16v sine og? Hvor stress var det å montere girkassefestet? såg litt trangt ut. så vidt jeg husker var den like lang som det som satt der orginalt, men ikke arrester meg hvis jeg tar feil Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T B A Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Den som vill köpa riktiga racing motorkuddar till G60 mfl. kan titta in på: http://www.dli-teknik.tk Siter http://www.dli-teknik.se <-- VAG Godis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by RSG60 Tok av støtfangeren, løsna frontstykket. kom til øvre festebolt ovenifra med lang forlenger, to nedre er grei å komme til, løsna fremre bærebru, og så var det av. støtta motoren på en lur plass med treklosse, husker ikke helt hvor i farten. Hva er poenget egentlig med å ta av støtfangeren, og å løse bærebrua ? Er det ikke bare å løsne skruene på festet å jekke opp motoren og plukke det ut ? Trenger man bukk for å heise opp bilen nå man skal skifte fremre motorfeste ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 kan godt hende du klarer det uten og, men eg gjorde det fordi eg hadde litt småfiksing å gjøre på fangeren, og for at det skulle bli lettere å komme til. litt trangt ellers. Har løftebukk, så da er det ikke noe heft.:D Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg