Gå til innhold

Sannheten om Gumball

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Å delta i Gumball 3000 å ikke forvente grisekjøring er som å dra til en dyrehage å forvente å se dyr som har det gøy ..

kommer aldri til å skje .. må være litt naiv ettersom du ble sjokert over dette ..

PS: synes det var feil å la de få kjøre så fort i marokko da .. er enig der

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Jeg synes programmet var LANGT fra bra! det virker for meg som det er en gjennomgående ukritisk knefall for dette programmet her. For meg virka det som et halvhjerta forsøk på en road-movie-ala-dog-me-typen! Jeg driter vel i om dere sliiiiter med å finne frem, mangler GPS og hvor lenge dere kjører i ett strekk ..... eller hvor sur dere blir når dere ikke finner frem.... eller om dere ikke ble med på flatfylla ...... for meg hadde det vert interessant og sett arrangementet med OBJEKTIVE øyne, og sett mer av BILENE som liksom skal spille hoverdrollen i ett slikt arrangement. Et "bak-kulissene-program" seinere hadde da kansje passet bedre. Så i bunn og grunn vil jeg si at programmet som går på Extreme Channel banker Guldbrandsen & Co i støvlene når det gjelder proff programpresentasjon og vinkling. Jeg håper for all del at noen fra Norge da deretter kaster seg på neste Gumball og lager noe litt mer profft slik at jeg etter å ha blitt villedet av lovende reklame for programmet, slipper å se på slikt møkk en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest litt på http://www.gumball3000.com

Prisen for å delta i løpet for 1 bil og 2 personer er så mye som £10.000... :eek:

Det koster £5.000 ekstra pr passasjer..

Hvem betalte for Atle og gjengen da tru? :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider