Gå til innhold

850 motor i 240?

Ranger emnet

tosk

Anbefalte innlegg

Originally posted by maxis

Tja.Planen jeg har for motorn er ikke så veldig store,så det jeg skal gjøre er å bytte råder/stempler(nyere kraftigere type)bytte til "glt" kammer,bytte til nye innsuget+et portet nyere grenrør,bytte til større turbo.(19t,kkk? hvem vet) samt få mappet motorn..anslår 300-350 "riktige" hk..kjøper et "special" fordelerlokk så jeg kan ha den bak toppen.ellers er det bare å fixe en plate og sette den foran....altså jeg skal bruke originale styresystemet...Fikk også tak i en 2000mod 2,4t i samme slengen,hva som skjer med den får man se.....

skulle iallefall ikke bli no sinke i 50 sona :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by maxis

tja rå og rå.Grei nok vil jeg tro.Blir ferdiglakkert til helga nå,så da må jeg vel prøve å fixe noen bilder.skal "stappe" inn 6ern med 6trinnsn midlertidig,til 5ern er renovert...

Hva gjør du med svinghjul på BW t56?

dvs. hvilken bil tar du fra?

bygget du om sprengkåpen for å passe, eller laget du bare en adapterplate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Haien

jeg vil også ha bilder! jeg starter vel motorprosjektet på 142n om strax! mye som må gjøres før b230ft`n står i bilen! bytte av girkasse medfører ombygging av gearkanal osvosv! mye å henge i med der ;)

Er vel ikke så mye relevant i denne tråden for deg da???

Her er det jo 5'ere og 6'ere som skal presses nedi.

Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider