Nedi Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 har prøvd meg på noe airbrush (for første gang), laget sideskjørt på m5`en i konk nr 8. hva synes dere ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rOMnID Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Veldig nice airbrush må jeg si. Prøv å få til metallic der også så kan det bli meeget bra vettu. Stå på! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Ari brushing ja... er det Ari behn da?? :D hehe neida.. så bra ut den til å være en av dine første Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by Freeman Ari brushing ja... er det Ari behn da?? :D hehe neida.. så bra ut den til å være en av dine første takker for det, men, hvordan får jeg litt mer gjennskinn i fargen ? er det noe spes funksjon for det ?.. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Slenger ut min første air-brushing.. sideskjørtet og frontfanger.. Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 har lagt ut bmw`en min i konk 8, litt airbrushing i skjørt og fangere...prøve meg på en til snart..slenger den ut i kveld kanskje.. okei mazda, ser du har samme issuene som meg ang skygge, lakkglans og former...hehe Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg