Zetec Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 bare skriv linkene her dere når dere får lasta det opp ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Bumper denne tråden jeg.. Er det noen av dere som har dette albumet fremdeles? Jeg mista mitt i en stygg hdkræsj :( Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Om det er noen som har den... legg den ut UKOMPRIMERT! ;) Kan fikse serverplass! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Enig, legg den ut :pimp Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Masse gratis hjemmesider med masse plass les frem til hva som er best,, ikke alle støtter nedlastning etc. tror jeg http://www.thefreesite.com/Free_Web_Space/ :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap2k Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 kommer linken snart? Siter Mitt E36 turbo Prosjekt Man har alltids vinkelsliper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 ffyyyyr løs. klar for litt bass i bilen! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 **** jeg hadde denne cden før men den har ikke akkurat likt seg så godt i dørken på bilen min der jeg fant den igjen etter en tur med litt vell mye slenging :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Bass Mekanik - Quad Maximus finnes på torrent.. bør være nok bass for de fleste.. Så et par sangen som gjør det moro/vanskelig å sitte i bilen: DHT vs Snoopdan Get Low med litt ekstra bass Og her kan dere laste ned Bun-B albumet som også har en "del" bass: Bun B Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 ............Get Low med litt ekstra bass.............. den har MYE forvrengning.... knock skulle vært kjørt gjennom "normalize" først. blir helt ok når nivåen på melodien blir lavere. :well Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 den har MYE forvrengning.... knock skulle vært kjørt gjennom "normalize" først. blir helt ok når nivåen på melodien blir lavere. :well Jepp, merket også dette når jeg testet den.. Må være litt forsiktig så man ikke er for slem mot subben :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Jepp, merket også dette når jeg testet den.. Må være litt forsiktig så man ikke er for slem mot subben :) tror du misfortå meg... damndamn :well den er altså "lagre" med forvregning, "originalen" er allrede frovrengt, ved ripping har nok in nivåen vært for høyt slik at det sterkeste partier er jevnt/nær maks nivå så toppen blir flatt uansett "utsende" på kurven... :eek: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Har noen sånne THX bass test klipp hvis noen vil ha... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Jeg har "The Worlds Deepest Sub Woofer Test" det ristet i nesten hele huset når vi spillte den, så den er RÅÅÅÅÅÅÅ Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg