kniff Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 hva ligger en vr6 2,8l på i pris??? kan få en som er gått 140k for 11k... det var med alt uten kasse... er dette mye eller helt ok??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 hørtes vell greit nokk ut.. men du trenger jo lednings nett osv se om du klarer spore opp et firma i danmark som heter gedstad eller noe sånn et hugger kan godt være at gedstad er en plass men alle kaller huggeriet for det.. vi har kjøpt noen motorer derfra på jobben da kan du få det med lednings nett og hjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 det er med el nett og hjerne!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by kniff det er med el nett og hjerne!! så slå til da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by Rallye se om du klarer spore opp et firma i danmark som heter gedstad eller noe sånn Det heter gedsted.... Gedsted autoophug... Tror det er en plass ja.... http://www.gedsted-autoophug.dk men det er dyrt i forhold til de tyske høggerne... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 syns ikke 11tusen var spesielt dyrt, min 2.9l som jeg skal hente i sverige betaler jeg 12 000 for men da er det med alt jeg trenger for ombygginga, men den er godt 190k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 syns ikke 11tusen var spesielt dyrt, min 2.9l som jeg skal hente i sverige betaler jeg 12 000 for men da er det med alt jeg trenger for ombygginga, men den er godt 190k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 En gang til, hva sa du.....? :) 12 er billig med alt av deler i hvertfall! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 takk for adressen erlend jeg har lett etter den lenge !! :) Skal du bli med å høyglans polere i din bil? det er litt kjedelig å sitte aleine å pusse :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg