Gå til innhold

Advokat for "bilsaker" dere burde holde dere unna

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

På bilforumet en dag, anbefalte Loppa en advokat.

Jeg hadde blitt tatt i fartskontroll, 127km/t i 80-sone og tenkte det hørtes greit ut å ringe denne advokaten, siden han ble anbefalt av andre på forumet:

Originally posted by Loppa

gi ham dette tipset fra meg: Advokat Hans Heier, spesialist på førerkort- og trafikksaker treffes på 23 32 64 20. Han er dyktig på slike ting, anbefales ;)

Advokat Hans Heier virket umotivert, og ved en anledning der vi hadde avtalt et møte, unnlot han å møte opp, og jeg ble sittende å prate med hans sekretær, hvorpå han ikke tok telefonen og senere ikke hadde noen spesiell grunn til å la være å møte.

Jeg syntes han la opp til helt feil strategi i denne saken, virket lite interessert og jeg måtte hele tiden minne han på hvem jeg var og hva saken dreide seg om.

Ved en anledning når jeg ringte han begynte han å snakke til meg om en helt annen sak, og kom med saksopplysninger om saken til en som het "Østberg" eller noe sånt.

Dette er jo helt klart svakt, og ikke noe en advokat burde gjøre.

Jeg synes han har utvist en svært uprofesjonell holdning, viet min sak lite oppmerksomhet, og jeg må kort og greit bare oppfordre enhver til å styre unna denne mannen.

Jeg ble idømt en betinget dom på nesten en måned, og førerkort inndragelse i 9 måneder fra første juli.

STYR UNNA, ER ALT JEG KAN SI!

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

På bilforumet en dag, anbefalte Loppa en advokat.

Jeg hadde blitt tatt i fartskontroll, 127km/t i 80-sone og tenkte det hørtes greit ut å ringe denne advokaten, siden han ble anbefalt av andre på forumet:

Jeg ble idømt en betinget dom på nesten en måned, og førerkort inndragelse i 9 måneder fra første juli.

STYR UNNA, ER ALT JEG KAN SI!

"æsj, en eller annen drittunge som tror han kan vri seg unna straffen sin bare ved å snakke med en advokat" var vel tanken hans. Virket ikke veldig seriøs, men å bli tatt i 127 km/t i en 80-sone er det vel ikke så mye en advokat får gjort med, vel? Straffen høres jo ganske normal ut utfra normal rettspraksis. (dog helt horribel, men sånt skjer når man kjører for fort i gNore, det visste du før du tråkka på)

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 8000 i forenklet forelegg, 8 måneder uten lappen og ingen betinget eller ubetinget fengsel etter 121 km/t i 80 sonen.

Tilbudet fra politiet var enten godta det eller trekke det til retten.

tok jeg retten sa de 141 km/t med en gang.

Krashet og rapporten fra biltilsynet sa mellom 121 og 141.

Var i militæret og gren med til kjapp saksbehandling for ellers ville jeg ikke få sikkerhetsklarering.

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yoneck

"æsj, en eller annen drittunge som tror han kan vri seg unna straffen sin bare ved å snakke med en advokat" var vel tanken hans. Virket ikke veldig seriøs, men å bli tatt i 127 km/t i en 80-sone er det vel ikke så mye en advokat får gjort med, vel? Straffen høres jo ganske normal ut utfra normal rettspraksis. (dog helt horribel, men sånt skjer når man kjører for fort i gNore, det visste du før du tråkka på)

tipper han hadde fått den samme straffen hvis han ikke hadde hatt advokat, så denne advokaten tok altså penger for ikke å gjøre en dritt. mener du det er greit?

[-] bmw 316i compact e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hmm, så ikke denne tråden før nå.

Han fungerte fint for meg og et par andre jeg vet om. Forsåvidt kan jeg godt forstå at han virker noe distrè iblandt, men ligger saken din dårlig an, kan han uansett ikke trylle. Har Politiet gjort jobben sin er det kun prosedyre- og saksbehandlingsfeil de får gjort noe med, desverre.

HVor mye måtte du betale da ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider