Gå til innhold

Stakkars Vectraen min..

Ranger emnet


Ruzle

Selge bilen eller beholde den?  

29 stemmer

  1. 1. Selge bilen eller beholde den?

    • Selg den for faen!
      18
    • Nei gi den en kjangse til..
      11


Anbefalte innlegg

Jeg må ha fått meg en ulykkesbil!

 

Nå er jeg oppe i følgende ting som har gått galt..

 

- Bånnpanna fikk et hull. (Kansje noe med dumper i veien å gjøre)

- Elektronikken fucka seg totalt.

- Bilen ble stjelt.

- Snuten fant bilen, jeg henta den og kræsja den på vei hjem.

- Like etter, var det inbrudd i den der anlegget forsvant.

- Nå for et par dager siden kom det et rådyr hoppendes og smadra hele sida på bilen..

 

Alt dette har skjedd på under ett halvt år...

 

Det er helt utrolig så uflaks det går ann å ha! Noen andre som opplever det samme?

 

Har en GOD DEL egenandeler å betale, og forsikringsselskapet er ikke særlig happy.. Hva syns dere jeg bør gjøre? Skal jeg kvitte meg med bilen eller skal jeg gi den en kjangse til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter som du skriver stakkar's så er det jo helt tydelig at du har føleser for bilen, Gi henne en kjanse til. Tenk om du gir slipp på henne. Også kjøper du ny bil og 3 mnd ser du henne igjen i gull stand uten en flekk, da kommer du til å angre...

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånder er det sikkert og vist.. men kansje de er jaget vekk nå? Sant det du sier og Sintevectra det er sånt som skjer.. Men det er utrolig hvor mye som egentlig kan skje på så kort tid også..

 

Sant så sant mihkku.. bil er et helvette.. 30 lapper er en del penger og det! Blir liksom litt redd for å kjøre den vectraen jeg da.. jeg er så lei av at ting skjer med den at jeg er forsiktig.,. OG hva skjer når man for eksempel IKKE må treffe gangstien med felgen.. da treffer du Garantert! Men hvis du kjører med noen utbrukte gamle kapsler fra biltema .. da treffer du aldrig..

 

HiiP; Ja jeg har vel nesten fått det.. Det er liksom god-bilen min :) Når jeg får den igjen nå er den nylakkert og fin.. Får se om det varer nå da.. hadde jo vert gull å solgd henne mens hun var strøken også.. Men som du sier så vil jeg nok mest sansynelig angre.. Det tar litt tid for å venne seg til en bil og gjøre den til sin egen.. Altså så man koser seg i den.. kjenner til alle småfeil og sånt.. Men jeg skal tenke meg litt om.. Fint med enda flere stemmer på pollen.. tror jeg skal stole på hva folket bestemmer jeg :) Hvis det ikke er noen veldig gode grunner til å beholde den da.. eller omvendt.. :D Sånn som HiiP kom med..

 

Takk for svar.. jeg trenger fortsatt flere komentarer for å ta en avgjørelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla ole.. jeg har faktisk begynt å like bilen min. kjipt å gi slipp på noe som jeg har gjort til mitt.. altså "ole med den blå vectraen" det er litt sånn jeg vil savne.. og at den er blitt lugn når jeg har vendt meg til den.. men jeg vet ikke riktig.. få se meninga til flere folk før jeg bestemmer meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår