Jeez Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Har hatt noen bilder av en Jetta på pc'en, lurer på om de er fra cardomain.com, men finner ikkje bilen der lenger ihvertfall. Syns det er litt mafia over denna Jettaen her, eg liker den nå ihvertfall :) Men nå er det snart påtide å handle bil, og Jetta 90-92 står høgast på ønskelista. Kor kommer denne stylingen fra? Skiltet på bilen er amerikansk trur eg. /Jeez/ Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 her har dei den stylingen bare ein annen grill og lykter: http://erebunicorp.com/clearance/vwjetta.htm Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Jo.. men såvidt eg forstår så selger de kun bakskjørtet og sideskjørta, men ikkje frontspoileren, sjøl om det er bilde av den og? Nei, detta der var ikkje til å bli klok på.. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themsen Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Syntes vingen var jævli rå. Men den finner jeg heller ikke på den siden..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by themsen Syntes vingen var jævli rå. Men den finner jeg heller ikke på den siden..?? vist eg ikkje tar heilt feil så er det ein wingwest vinge. wingwest har 3 vinger til jetta. meiner den på bildet er ein av dei. så har dei den som er stor på den sida eg henviste til deg også har dei ein som heiter "m3 double style". den er fet den. bare til å sjekke på wingwest si sia. powerzone her i noreg forhandler wingwest og dei kan skaffe alt fra wingwest. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg