Gå til innhold

850ia, skal bli en grei motor i denne...Har også lyst på csi speil!

Ranger emnet

corona

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BLACK.PEARL

Nei altså, 300 (!) gamp er for moderat for denne kisen :rolleyes:

Er han helten din?

Det deilige med denne bilen er bl.a. at han slipper å betale avgifter på ekstra hester. Men godkjenning er en annen side av saken.

Om han har importert den og registrert den nå nylig, så vil det si at han har registrert den etter 1996.. Da må han betale avgifter på det han trimmer!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har vi sjekket hva det koster å få denne bilen inn til norge, det er ikke billig, men det er betalt...Dessuten så er det utrolig stor forskjell med å ta inn en ia eller csi! Utrolig mye mer penger du må ut med når man skal ta over en csi istedenfor en ia-91...csi er tyngre pluss 80 hk mer!! dette er dyrt det skal jeg love deg! Dessuten har ia mindre kilo så dette prosjektilet kan gå fortere en en csi til slutt og det er ikke meg i mot.

Bilen ER selvfølgelig i Norge, faktisk i Trondheim på lade! Hvis det er noen kjentfolk hær så vil nok de kjenne seg igjen sabla fort hvis de skjer på bildene, jo nemlig bildene er tatt på ringve gård...

Kan også si at vi har sjekket opp prisen på denne bilen i Norge og folk skal ha utrolig mye!Sjekk selv, det er ikke mange som har rullet 103.000 uten at prisen rundes av på over 300tusen!?

Vi brukte også firmaet carpoint som leverer utrolig bra biler, dette firmaet må dere sjekke ut. Har all slags mulig forsikring og garanti, kanskje det mest trygge bilkjøpetvi har gjort noen gang, selv om bilen var kun sett på bilder så kjøpte vi den pga carpoint sin ekspertise...

sjekk ut selv http://www.carpoint.no

Vi har funnet en csi motor som står i sverige og han skulle ha 30tusen for motoren og dette er ikke dyre 81 mer gamp, med litt ekstra kam,filter, chip og hvis det er mulig med turbo så vil nok denne fly forbi det meste på autobahn siden toppfarten blir over 300...digg! Dessuten så er bilen en -91 mod v12 og i -91 så var ikke v12 så meget bra 840 (v8 4.0 4,4) var mye bedre, så motoren vi har vil ikke holde så lenge hvis vi tuner den, derfor csi motor eller alpina som er nyere en -91 mod...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en rød 850(i eller CSi) i speilet for en stund tilbake. Da lot jeg sjansen by meg til å gi på litt :) På lave register hang den meget godt på, men så fort jeg fikk opp litt turtall, hadde den lite å stille opp mot. Ble kjappe 3 mil på vinterdekk.Bilen må uansett bruke et lysår for å komme opp i 300. Den forsvant iallefall da nåla mi nærmet seg 5/6 av det :D ettersom bilene veier ca like mye, var jeg rimelig fornøyd med å se V12'ern forsvinne i lenger og lenger bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les i signaturen hans.. Han har 205 med 2.0 Mi16 motor med turbo. Kommer ann på hvor mye han lader, men det burde gå noe inn i H....... siden 205en veier vel en 850 kg eller noe sånnt originalt.

Audi_S4r: Legg ut info om bilen din da vel. Høres spennende ut..

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså, 300 (!) gamp er for moderat for denne kisen :rolleyes:

han er vel redd for at det skal komme en tysk stasjonsvogn å kjøre fra han...

En familiebil med en tredjedel så mange sylindre f.eks.

men, det hjelper jo ikke med CSi-motor likevel :)

Bilen står i Trondheim den. Har vært forbi her noen ganger. Ser ikke så værst ut, til bmw å være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider