Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Er det mange som har tenkt seg på Gardermoen i helgen, 2 dager med Legalracing for gatebiler. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Hvis det hadde vært mulig med info om tider og priser så... Den hjemmesiden til right on var ikke akkurat opplysende. Kan være et lite triks og reklamere litt for treffene.... Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 hjemmesia dems var jo ikke oppdatert siden i fjor! umulig å hente noe info derfra på noenting! :( Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Jeg har litt info. Inngang for 1 dag 150,- 2 dager 250,-, Kjøring på banen 330,-, dette er inkludert Engangslisens og forsikring. Mer vet jeg ikke enda men sekretariatet og tekninsk åpnes 8.00 og da regner jeg med kjøringa kommer i gang ca. kl.10. Det blir mange timer med kjøring og hvis folk stiller seg i kø direkte etter retur fra mål regner jeg med at dere rekker 7-10 drag pr. dag. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Kommer det noen kanoner ? Quicksilver, KRB, Jonus eller andre "profilerte" euro/japse kjørere ? Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by arildh Kommer det noen kanoner ? Quicksilver, KRB, Jonus eller andre "profilerte" euro/japse kjørere ? Ingen førere er invitert, men jeg ser ikke bortfra at et par av dem kommer siden de vet om arrangementet. Her er det ingen forhåndspåmelding eller prioritering, alle kan kjøre, det eneste som kreves er en registrert bil og en hjelm. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Quicksilver og KRB har fortalt meg at de skal kjøre. Jonus kommer nok åsså ;) Jeg kommer og myser sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Det er 201 meter ikke sant? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Mener det er 402m Kan du bekrefte Bjørn Vidar? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Siden det er en godkjent bane for dragracing kjører vi 402 meter. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Tøft, får desverre ikke vært der i helga, men da vet jeg hvertfall hva jeg går glipp av :). Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Jeg kommer i helgen ja :) gleder meg Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Er det kun Gatebiler eller er det mye sånn "drag" kjøring? Noen som vet om det koster for parkering og tribune-plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Jeg som skal ut å campe/fiske i helga. Så klønete! Skulle jo gjerne vært å sett og luktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by sADsAM Er det kun Gatebiler eller er det mye sånn "drag" kjøring? Noen som vet om det koster for parkering og tribune-plass? Det er kun gatebiler, de eneste dragbilene jeg vet kommer er en del av de som vanligvis kjører i ET-klassene, men dette er også stort sett gatebiler. Jeg *tror* ikke det koster noe for parkering, tribunen er åpen for alle. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg