borabora Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Bruker å være gøy oppe der. :) 150,- er greit nok det, bare man slipper å betale for parkering, tribune og buss.... :mad: Skjedd før, men var kanskje ikke på Right On... Er vel noen som håper på 9'ere oxo. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Jeg og synes 150 for inngang + kanskje en 30kr for parkering er greit.MEN når de tar 150kr ekstra for tribune synes jeg det blir litt vel drøyt. Kan du bekrefte at tribunen er gratis Bjørn vidar? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Går det å møte opp på søndag får å kjøre når det ikke passer lørdag? ang. teknisk og sånn Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by dr.enos.pork Jeg og synes 150 for inngang + kanskje en 30kr for parkering er greit.MEN når de tar 150kr ekstra for tribune synes jeg det blir litt vel drøyt. Kan du bekrefte at tribunen er gratis Bjørn vidar? Tribune og parkering er inkludert. Det har da aldri vært 150,- for tribune, så vidt jeg vet har det vært 100,-. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by E-30 big Går det å møte opp på søndag får å kjøre når det ikke passer lørdag? ang. teknisk og sånn Ja, vi skriver ut lisenser og tar teknisk også på søndag. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Når er det da? Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by intenzo Når er det da? 29-30 mai. Vi åpner kl. 8.00, Kjøringen begynner 10.00. og holder på til ca. 16.00. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen Tribune og parkering er inkludert. Det har da aldri vært 150,- for tribune, så vidt jeg vet har det vært 100,-. [/quote På dragrace stevner har det vært 150. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Jeg var der på lørdag og ble vel ikke imponert over oppmøtet. Det var jo bare for de som gadd å kjøre i ring rett til startstripa uten noen kø. Hva med å markedsføre dette treffet litt mer neste år ?? Frisk kjøring av Quicksilver. Han kjørte vel 10.82 når jeg var der. Den som imponerte mest for min del var en svart MX-5 turbo med gatedekk som kjørte 12.15. KRB kjørte 60 meter før transferkassa røk. Jonus kjørte en stripe når jeg dro men tviler på at det gikk så bra da jeg møtte han på vei ut av området på enden av stripa med en brannslokker i hånda og røyk ut av panseret. Ellers var det et knippe sure tunge ørtenliters V8-veteranbiler hvor et par kjørte under 11. sek. Det var til og med en Dodge Ram 3500 "lastebil" pickup som kjørte på 17,5 sek... Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Synes egentlig at hele greia sugde stort... Hvorfor ikke markedsføre litt slik at folk vet om stevnet? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rotaryrocket Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by arildh Jeg var der på lørdag og ble vel ikke imponert over oppmøtet. KRB kjørte 60 meter før transferkassa røk. Røyk aldri noe kasse. Først røyk mellomaksel frem til fordiffen. Denne fikk vi fiksa på et lokalt verksted. Kjørte et drag uten problem (tidtakning funka ikke, men tror vi havna på rundt 11). På den andre repa blei mellomaksel til bakdiffen rivd i to. Røret blei altså vridd i filler. Lagde et pent hull i tunnellen og reiv av en bremseslange i samme slengen. Denne endte på 11.4 tror jeg, og 191km/t over mål. Er ikke helt sikker. Får få laget noe bedre til neste gang.. -- frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by arildh Jeg var der på lørdag og ble vel ikke imponert over oppmøtet. Det var jo bare for de som gadd å kjøre i ring rett til startstripa uten noen kø. Hva med å markedsføre dette treffet litt mer neste år ?? Frisk kjøring av Quicksilver. Han kjørte vel 10.82 når jeg var der. Den som imponerte mest for min del var en svart MX-5 turbo med gatedekk som kjørte 12.15. KRB kjørte 60 meter før transferkassa røk. Jonus kjørte en stripe når jeg dro men tviler på at det gikk så bra da jeg møtte han på vei ut av området på enden av stripa med en brannslokker i hånda og røyk ut av panseret. Ellers var det et knippe sure tunge ørtenliters V8-veteranbiler hvor et par kjørte under 11. sek. Det var til og med en Dodge Ram 3500 "lastebil" pickup som kjørte på 17,5 sek... Var ikke imponerende oppmøte nei, markedsføring er ikke så dumt viser det seg........:rolleyes: Kom ved ett tiden jeg og da var det ikke akkurat mye folk der, blir for dumt og betale for og stå og sparke småstein og se på flyene. De bør lære litt av Bilsport, da er det hvertfall folk der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by arildh Ellers var det et knippe sure tunge ørtenliters V8-veteranbiler hvor et par kjørte under 11. sek. Det var til og med en Dodge Ram 3500 "lastebil" pickup som kjørte på 17,5 sek... Men de var ikke surere enn at de kunne kjørt i ring rundt de fleste mopedbilene og solgt pølser. 17.5 sek er i allfall bedre enn de som ikke tør å prøve seg. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen Men de var ikke surere enn at de kunne kjørt i ring rundt de fleste mopedbilene og solgt pølser. 17.5 sek er i allfall bedre enn de som ikke tør å prøve seg. Skulle gjerne kjørt jeg... Men ikke så greit når foringene i forstillinga er så godt som inteteksisterende, får ikke tid til og fikse før til uka:( Har tross alt en tittle og forsvare og, men det skulle jo ikke være så vanskelig når det ikke er en forhjulstrekker som kjører en gang! Trodde kansje det var muligheter for litt utstilling der hvertfall jeg da, så sto og vaska og ordna i flere timer i går, men det var jo bortkastet. Som sagt, gjør noe med markedsføringen. Oppdatere http://www.righton.no skader ikke det heller;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Jeg synes alt i alt at treffet var bra jeg. Det var kanskje litt lite folk som kjørte, men det gav underholdning. Og at det var få folk der var ingen uting. Deilig å slippe å stå i kø hele tiden uansett hva man skal gjøre. Credit til Bjørn Vidar og resten av arrangørene! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg