clone baby Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Hei alle sammen. Snart nermer det seg en ny runde godkjenning på bilem min men jeg har litt småting som skal fixes på, men jeg lurer på dere har gjort med bilen før dere har godkjent den? da, mener jeg f.eks. sparkle hull i kanaler, Male god og tykk textyl over stygge områder osv. Hvorfor jeg spør dere om dette? jo, forde da kan jeg kansje bruke deres ideer når jeg skal fixe bilen ;) Mvh Clony.... Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Så lenge det ikke er rust på bærende konstruksjon er bare å teipe over med gaffateip. Kriteriet er at det ikke er skarpe kanter folk kan skade seg på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 hvorfor ikke fikse bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by Håkon A hvorfor ikke fikse bilen? Forde den kansje ikke går igjennom neste kontroll, og forde jeg ikke gidd og gjøre så mye ut av en 5 000,- bil thumpsup Den ender nokk opp hos huggern om 1 år tror jeg.. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 du sier det ikke er så farlig med bilen!.. og rusta er ille på kanalen?? lån ett sveise apparat. finn noen metallbiter, enkel å legge noen larver oppå og mal tectyl godt over det hele. enkelt og veldig fort unnagjort om det ikke er så alt for farlig med finishen.. koster ikke noe mer penger el arbeid enn å sparkle f.eks :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 vist du har rust eller høl i kanalana så fyller du dei med sement. det blei det gjort med ein bobble til ein kompis til broderen for nokre år sida. eller vist du har høl under bilen så tar du bunnen av ein isboks og limer den fast og hiver på tectyl Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg