Kjetilr Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by Gou en ting er folk som gjør jobben sin , men når NYE folk får litt makt så mister de helt kontrollen (det kommer av at de aldri har sex , ikke har hatt venner når de har vært barn etc etc :cool: ) angående boten på beltet så har du bare godt av det..... kjøre alltid med belte selv..... tryggest det....... word Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Kanskje guttene burde kjøpe seg litt eldre bil, så slipper dere at staten hakker på dere.... Dritbra lol Ser ut som den bilen din kommer til å bli uforskamelig sprek. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by Tape-R pliiiiza gutta..... GI NÅ LANG FAEN i den jævla moralpreken deres!... Pass heller på dere selv....! jeg kjører UTEN belte. kankje huske EN jævla gang jeg brukte belte siden jeg kjøpte hiacen.... er jeg dau ennå?....... :rolleyes: Jeg skal huske å Quote dette den dagen du er dau...thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg