Gå til innhold

Hva kan jeg få?

Ranger emnet

parelius

Anbefalte innlegg

Dette er BARE et spørsmål om hva jeg kan få for min B230FT:

Info:

B230FT blokk 91 mod, gått ca 140K

4 stk JE Pistons (ikke tatt ut av esken ennå)

940 turbo grenrør med 3 bitte bitte små sprikker.

TD04H 13c turbo uten noen slakk i noen retning.

Alt ledningsnett med hjerner.

orginal 531 topp

Det er kun automat svinghjul men får kansje et 98 mod 230ft svinghjul snart.

Har alt som trengs for og montere det sammen.

Ellers så er orginal stempelene tatt ut og blokken er malt rød igjen. Toppen har jeg ikke gjort noe med, men den er helt fin.

Stempelene kostet meg 10000 Kr for bare noen uker siden, og orginal rådene skulle holde til iallfall 350 Hk i følge Vs motor (eller hva de het)....

Jeg skal MULIGENS bygge V8 i Volvo`n pga lyd og draget av en V8, så det er ikke noe galt med denne motoren :)

Er det noen som har en 350 chevy motor som er i bra stand med kasse, evt med alt som trengs for og putte dette i 240`n, så er en bytteløsning også mulig hvis jeg bestemmer meg for dette...

-Volvo 240 AT

-Golf II 84 mod. (Til salgs)

-Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing)

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mambo

ellers så kunne du gitt den til meg da :P hehe ;) lite med penger her også :P første lønninga går nok til felger, i sommer :P 2 til annlegg og betale bilen ferdig. 3 spare, 4 spare. MOTOR :D:DD: MUHAHAH :D

Må nok spare noen lønninger til for og få denne motoren med den vesle lærliglønna di :)

-Volvo 240 AT

-Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing)

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. jepp ;) men så MÅ det da ikke være super motor med en gang ;) også kan det jo hende det blir noen "venne tjenester" innimellom veitdu ;) og i sommer så skal jeg jobbe med ordentlig lønn :P

og fikk faktisk 10kr over vanlig lærling lønn da :P så hjelper vel på litt får jeg håpe :P

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst Jenter og Gutter.... Er det ingen som kan si sånn ca hvor mye denne godsaken er verdt??

-Volvo 240 AT

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren ga jeg 15000,- for...

Toppen ga jeg 3500,- for...

Stempelene ga jeg 10000,- for...

Dette blir 28500 ,-

Kan jeg få 25000,- for dette, eller hva mener dere??

Motoren har ikke vært brukt, og ikke gått langt....!

-Volvo 240 AT

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nepe du kan få så mye for motoren uten at den er sammensatt og kjørt i benk slik at du har et målebrev på den.

Jeg har min B230Fk -96 mod til salgs.

Det er gjort en vektjustering og balansering på innmat, portet 531 topp, Kam fra Eng Auto(spes bestilt fra Sverige)

Eng Auto har gjordt det meste av jobben på motoren, sattsammen og justeringer er gjort der.

i setting i motor av meg selv. kjører på org motronic (fra -86)

Turboen er en T3 Trim 60

Org grenrør og innsprut(dyser)

Bremse brev på 232.9 Hp/298Nm

Dette ved 1,2 I ladetrykk(turbo gir ikke mer)

Forlanger H.B.O 8.000 uten innsprut og turbo.

Mvh

Kim

Dette er kanslkje noe og sammenligne med.....

Race, kjør forbi da vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by parelius

Dette er BARE et spørsmål om hva jeg kan få for min B230FT:

Info:

B230FT blokk 91 mod, gått ca 140K

4 stk JE Pistons (ikke tatt ut av esken ennå)

940 turbo grenrør med 3 bitte bitte små sprikker.

TD04H 13c turbo uten noen slakk i noen retning.

Alt ledningsnett med hjerner.

orginal 531 topp

Det er kun automat svinghjul men får kansje et 98 mod 230ft svinghjul snart.

Har alt som trengs for og montere det sammen.

Ellers så er orginal stempelene tatt ut og blokken er malt rød igjen. Toppen har jeg ikke gjort noe med, men den er helt fin.

Stempelene kostet meg 10000 Kr for bare noen uker siden, og orginal rådene skulle holde til iallfall 350 Hk i følge Vs motor (eller hva de het)....

Jeg skal MULIGENS bygge V8 i Volvo`n pga lyd og draget av en V8, så det er ikke noe galt med denne motoren :)

Er det noen som har en 350 chevy motor som er i bra stand med kasse, evt med alt som trengs for og putte dette i 240`n, så er en bytteløsning også mulig hvis jeg bestemmer meg for dette...

altså..

en ft koster ca. 10-15 i god stand (komplett).

du har noen deler som er dyerere, så da må du ta ft sin listepris + deleverdien (ikke delenypris, men verdien).

Om motoren er demontert, er det mindre sannsynlighet for å få samme verdi som om den er montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 745TiC

Tror nepe du kan få så mye for motoren uten at den er sammensatt og kjørt i benk slik at du har et målebrev på den.

Jeg har min B230Fk -96 mod til salgs.

Det er gjort en vektjustering og balansering på innmat, portet 531 topp, Kam fra Eng Auto(spes bestilt fra Sverige)

Eng Auto har gjordt det meste av jobben på motoren, sattsammen og justeringer er gjort der.

i setting i motor av meg selv. kjører på org motronic (fra -86)

Turboen er en T3 Trim 60

Org grenrør og innsprut(dyser)

Bremse brev på 232.9 Hp/298Nm

Dette ved 1,2 I ladetrykk(turbo gir ikke mer)

Forlanger H.B.O 8.000 uten innsprut og turbo.

Mvh

Kim

Dette er kanslkje noe og sammenligne med.....

At jeg selger motoren for 8-10000 er ikke aktuelt uansett....

-Volvo 240 AT

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider