borabora Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Får dra igang et nytt "Mjøsmeet" da... :D Litt fram i tid så vi får fått med en del folk.... Hvem dager er best da? Tenkte på fredager, 25/6 eller 2/7 Eller søndager, 27/6 eller 4/7 Lørdager bruker folk å være opptatt med andre ting... :D Sted? Samme som sist? På Gjøvik var jo ganske sentralt.... Andre forslag på sted og datoer? (mye treff både før og etter de datoene) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Jeg er i syden hele tiden jeg på da datoene :mad: Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 syns vi kan ta det på en lørdag jeg så kan vi ta en stor cruising i samme slengen. Folk bør da klare å holde seg unna flaska denne dagen om dem er bil intr og ikke har seriøst store behov for å være på flaska hver lørdag. Men samme for meg når det blir. Kommer uansett jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Starten av Juli er bra :cool: 10. Juli passer bra for meg ser det ut til... ;) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Melvold Lundquist Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Synes lørdag er en bra dag jeg ;) Siter 00 Audi A6 Quattro 2,7 bi-T 85 Audi Coupe Quattro 20v T X- 91 Vw Golf 1,6 X- 96 Audi A4 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 er det ikkke noe treff da ? Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by GT-Stian Starten av Juli er bra :cool: 10. Juli passer bra for meg ser det ut til... ;) hmmm.... nå har jeg en mistenkelig følelse av at det snart kommer ny bil til hamar? ;) hehe.. stemmer det eller? Syns egentlig at vi kan ta det på en lørdag jeg og. Så kan vi cruise til Lillehammer eller noe samtidig og "overta" hele byen hvis vi blir mange. :D Noe som skjer den 12.Juni da? :rolleyes: VÅKN OPP DA MJØSFOLK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 12. juni passer dårlig for meg og Kurt... :D Da er det fest på jobben ;) Og jeg har ikke no bil 12. juni Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Mange som drikker på lørdager, det som er.... 10 juli er det vel noe treff ja... :rolleyes: 12 juni er det Streetmeet på Ikea.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Fredag 2 juli er vel bra? Søndag 4 er det vel masse amcar greier:rolleyes: Blir det fredag 2 juli så kommer jeg hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by borabora Mange som drikker på lørdager, det som er.... 10 juli er det vel noe treff ja... :rolleyes: 12 juni er det Streetmeet på Ikea.... Hvis folk seriøst MÅ drikke hver jævla lørdag og ikke kan la vær en helg pga et biltreff så sier det mest om bilinteressen syns jeg men.... :rolleyes: Jeg kommer uansett når det blir. Men å ikke ha treffet på en lørdag pga at folk skal drikke syns jeg blir for dumt... just my 2 cents.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Syns fortsatt 10. juli er bra... Hva er det den datoen? Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by NoLimit Hvis folk seriøst MÅ drikke hver jævla lørdag og ikke kan la vær en helg pga et biltreff så sier det mest om bilinteressen syns jeg men.... :rolleyes: Jeg kommer uansett når det blir. Men å ikke ha treffet på en lørdag pga at folk skal drikke syns jeg blir for dumt... just my 2 cents.... Noen er sånn... Og er mye treff som er "større" derfor mener jeg at det hadde vært bedre å tatt det her en annen dag så er det større sjanse for større oppslutning. :) 10 juli..... http://www.gatebil.no/index.php?id=112 ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Trodde gatebil var litt senere jeg... Bra jeg fant det ut nå da, før det var for sent ;) Hva med lørdag 3. juli da? Da er det usikkert om jeg kan komme men :( Kan jo krysse fingrene og håpe :) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Tydeligvis ikke så mye "mjøsfolk" her inne... :mad: Hva med søndag 18 juli da? Skjer det no da? Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg