GT-Stian Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Jeg vil ha bilder!! Og kanskje no film? :) Og hvor ble du av NoLimit? Du skulle jo få sitte på med skikkelig japse... Jaja, vi får ta det en annen gang ;) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by GT-Stian Jeg vil ha bilder!! Og kanskje no film? :) Og hvor ble du av NoLimit? Du skulle jo få sitte på med skikkelig japse... Jaja, vi får ta det en annen gang ;) Syns det begynte å bli litt kjedelig å cruize rundt alene så jeg tok kvelden etter at jeg snakket med dere sist på CC. Du var så opptatt du så jeg fikk liksom aldri spørt om en tur. MEN.. jeg blir gjerne med en gang jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 takk for turen gt.stian. det dere ga med smak i de høye baner alså. Må jo si at treffet i går abselutt ga opp tur fra det i fjord da, masse frammøtte biler, og mye folk. Purken krusa ganske iherdig rund 11.30 men hva kan man vente etter en hvis hvit mb bruker litt dekk, men kjempe bra treff i alle fall. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Selv om jeg tok kveldene litt tidlig så synes jeg dette var kjempe bra !! knall !! De som har bilder, sleng dem opp da !! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pez Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Dette var moro!! Mye mere folk enn jeg hadde regnet med, dette må gjentaes :cool: Siter Old Fords newer die, they just go faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Har to eller tre bilder , men får ikke lagdt dem opp, noen som veit hvor jeg kan legge dem??? så jeg kan få lagdt en link opp hit???? Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by totta Har to eller tre bilder , men får ikke lagdt dem opp, noen som veit hvor jeg kan legge dem??? så jeg kan få lagdt en link opp hit???? Du kan eventuelt sende dem til meg stigare@bluezone.no så kan jeg legge dem ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 NOEN som har noe bilder å legge ut eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Noen bilder, tatt av Lethal: http://photobucket.com/albums/v191/kimsberger/Mjoesmeet/ Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bronto Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Synes det ble vellykket.. Mye fine biler og bra med folk..:D Siter -92 Audi 90 2,0E x-86 Ford Sierra 2,0 L (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Synes det var trivelig jeg:) Gleder meg til flere bilder Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by ZombiE Noen bilder, tatt av Lethal: http://photobucket.com/albums/v191/kimsberger/Mjoesmeet/ Synes det var kjempe messig! Kjørte grom bil og greier :D Men hadde bare prøve skilter til 2400, så fikk ikke vært der mer en 30 minutter eller så.. men allikevel.. det var verdt turen... Hvis det er flere som har bilder av denne kadetten fra treffet så hadde det vært fint.. Hadde bare kjørt bilen en time eller noe.. så ber om tilgivelse for diverse feilgiring og tull ;) mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Lethal Hvis det er flere som har bilder av denne kadetten fra treffet så hadde det vært fint.. ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Hva skjedde med bilen (fikk ikke med meg bilmerket) som burna og fikk snuten på hjul etter seg? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Forøvrig var det et greit treff, og oppmøte skal man heller ikke klage på. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg