bmw-styling Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 OK. Jeg er forlova så jeg burde egentlig visst bedre sjøl :eek: :D ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by bmw-styling OK. Jeg er forlova så jeg burde egentlig visst bedre sjøl :eek: :D ;) Kan vel se litt uansett. :D Bedre å være singel når man driver med sånt da... ;) :D Eller hva Stig Are? :D Men for å holde seg til topic så kan det bli bra det her, virker som folk vil komme. I motsetning til det vi egentlig prøvde på. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Melvold Lundquist Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 HAHAHA bokken :D Siter 00 Audi A6 Quattro 2,7 bi-T 85 Audi Coupe Quattro 20v T X- 91 Vw Golf 1,6 X- 96 Audi A4 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by NoLimit fra elverum. og HAR type! ;) hehe Lenge siden den bilen/dama kom til elverum? For den har vi ikke sett :D :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Den Cossien så jeg for første gang på Hamar i fjor vinter (tror jeg). Mener den hadde en stor dekal på tvers på den ene siden. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by borabora Kan vel se litt uansett. :D Bedre å være singel når man driver med sånt da... ;) :D Eller hva Stig Are? :D Men for å holde seg til topic så kan det bli bra det her, virker som folk vil komme. I motsetning til det vi egentlig prøvde på. :) Absolutt lov å se ja. Og ja jeg er singel... ser jo aldri på damer når jeg har dame... å neeeeeeeeeeeeeida.. ;) Jada..blir bra det her :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by CrZy_T Lenge siden den bilen/dama kom til elverum? For den har vi ikke sett :D :D Aner ikke. Jeg har sett den et par ganger på Hamar men har sett den hver gang jeg har vært i Elverum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Noen nye biler i Hamar jeg bør vite om? De som liker å vise bilen er oftest å se på Tomta. Går lenge mellom mine visitter. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 VI FÅR VISST _IKKE_ LOV TIL Å BRUKE PLASSEN V/VIKINGSKIPET TIL MJØSMEET!!! KOM MED ANDRE FORSLAG TIL TREFF-STED! Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Jeg foreslår Maxi, Olrud eller Domkirkeodden på Hamar! Kommentarer??? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Eller skal vi satse på CC på Hamar slik som under streetmeet i fjor høst? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Eller kanskje Biri? :rolleyes: ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 gammle biri senter eller cc gjøvik... bare for å få det på rett side..hehe Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 biri senter hadde jo vært ideelt.. for det første er det ingen der, for det andre finnes det ingen poltistasjon på biri heller :=) for det tredje så er det en ganske stor plass.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Biri er kanskje ikke så dumt... Kjøpesenteret er vel nedlagt(?) så vi kan vel ikke få kjeft av noen... Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg