Gå til innhold

Mjøsmeet

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

• Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by bmw-styling

Biri er kanskje ikke så dumt... Kjøpesenteret er vel nedlagt(?) så vi kan vel ikke få kjeft av noen...

det er nedlagt ja..dessuten er det jo ikke no hus som blir plaget av det heller..stor asfaltplass..( litt sliten asfalt men ;))

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden ryktene har spredd seg en del tror jeg det er best å ha det på hamar. Og da må det bli cc hamar istedet (evt. maxi?) Ved olrud er det jo Rica hotell... De er raske til å ringe politiet ;) Blir det på biri eller no gidder ikke jeg komme tror jeg...

Og hvis folk ikke oppfører seg som bajaser på cc går det nok bra...

*Kozemozeoverdoze*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GT-Stian

Siden ryktene har spredd seg en del tror jeg det er best å ha det på hamar. Og da må det bli cc hamar istedet (evt. maxi?) Ved olrud er det jo Rica hotell... De er raske til å ringe politiet ;) Blir det på biri eller no gidder ikke jeg komme tror jeg...

Og hvis folk ikke oppfører seg som bajaser på cc går det nok bra...

Helt enig! Nå går ryktene allerede om at det er på Hamar. Syns vi skal ha det på Hamar.

Originally posted by bmw-styling

Hmm...detta va'kke lett...!

CC på Hamar funker fett det, men onkel dukka opp forrige gang etter tips fra naboer

Gjør det noe om dem dukker opp da? Dem dukker helt sikkert opp samme hvor vi er.

Må da bare få komme dem? er vel ingen av oss som er kriminelle er det vel? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider