acoupe Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 stemmer for biri senteret jeg også. Null polis, go plass og en feit grill kiosk med go mat rett vedsia ta plassen :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Det er gull :) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 SEFF :D ska vi si på Biri senter da ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by bmw-styling Biri er kanskje ikke så dumt... Kjøpesenteret er vel nedlagt(?) så vi kan vel ikke få kjeft av noen... det er nedlagt ja..dessuten er det jo ikke no hus som blir plaget av det heller..stor asfaltplass..( litt sliten asfalt men ;)) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 BIRI SENTERET (spareland CC) FREDAG 30.JULI KLOKKA 21:00 ! Alle med på den ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Ja! Jeg kjøper DEN! :cool: Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Få BoraBora til å endre det i topic'en på den første sida osv. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Til folk fra andre steder enn Mjøsbyene: Vet dere hvor Biri er? ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Biri? dødt sted in no mans land hvor det ikke går an å cruise i det hele tatt? CC - HAMAR sier jeg bare... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 ligger på venstre side av e-6 etter man har kjørt over mjøsbrua. Er en oppkjørsel like før man kommer til travbanen. Ikke lenge etter rundtkjøringa når man netopp kommer av mjøsbrua. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Hmm...detta va'kke lett...! CC på Hamar funker fett det, men onkel dukka opp forrige gang etter tips fra naboer :mad: Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Siden ryktene har spredd seg en del tror jeg det er best å ha det på hamar. Og da må det bli cc hamar istedet (evt. maxi?) Ved olrud er det jo Rica hotell... De er raske til å ringe politiet ;) Blir det på biri eller no gidder ikke jeg komme tror jeg... Og hvis folk ikke oppfører seg som bajaser på cc går det nok bra... Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by GT-Stian Siden ryktene har spredd seg en del tror jeg det er best å ha det på hamar. Og da må det bli cc hamar istedet (evt. maxi?) Ved olrud er det jo Rica hotell... De er raske til å ringe politiet ;) Blir det på biri eller no gidder ikke jeg komme tror jeg... Og hvis folk ikke oppfører seg som bajaser på cc går det nok bra... Helt enig! Nå går ryktene allerede om at det er på Hamar. Syns vi skal ha det på Hamar. Originally posted by bmw-stylingHmm...detta va'kke lett...! CC på Hamar funker fett det, men onkel dukka opp forrige gang etter tips fra naboer Gjør det noe om dem dukker opp da? Dem dukker helt sikkert opp samme hvor vi er. Må da bare få komme dem? er vel ingen av oss som er kriminelle er det vel? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Hadde passet bedre på Biri for meg. Men samme det.... Blir Hamar? :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by NoLimit Gjør det noe om dem dukker opp da? Dem dukker helt sikkert opp samme hvor vi er. Må da bare få komme dem? er vel ingen av oss som er kriminelle er det vel? :D Vi kjører bil.... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg