bmw-styling Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 OK, da går vi for Hamar allikevel! Satser på CC da. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 CC-Hamar Fredag 30. Juli, 21.00!! Si det til alle dere kjenner ;) Jeg skal begynne å pusse og fikse bilen min i morra :D Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by GT-Stian CC-Hamar Fredag 30. Juli, 21.00!! Si det til alle dere kjenner ;) Jeg skal begynne å pusse og fikse bilen min i morra :D slask! :cool: ;) MENNEH.... MAXI er vel et mye bedre sted å ha det? Har snakket med litt folk idag.. og CC plassen har visst blitt mye mindre? Og hissige naboer rundt der? Maxi er jo mye større og er jo ikke midt i sentrum heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Er en hissig nabo på maxi også... Jeg vet, jeg jobber der :o CC er nok stort nok vil jeg tro... Er god plass der. Tviler på at det kommer over 100 biler liksom :rolleyes: Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by GT-Stian Er en hissig nabo på maxi også... Jeg vet, jeg jobber der :o CC er nok stort nok vil jeg tro... Er god plass der. Tviler på at det kommer over 100 biler liksom :rolleyes: da ble det CC. je kjæm læll je Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Hadde vært genialt å hatt det på Østre torg. Veteranbilklubben har hatt treff der, men da må det søkes først :rolleyes: Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Kanskje best å ha det på CC. De fleste vet i alle fall hvor det er. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Da sier vi CC på hamar da eller ? en må bare bryte inn så når og hvor for det blir så mye att og fram her :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Ja det er CC på hamar 30.juli klokka 21:00 som ble det endelige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Spread the word!! :D Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Holdt på å dra i går kveld jeg... :rolleyes: Hehe, men da får vi sette av neste fredag da :D Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Jeg kommer.. skal prøve å erte med meg flere:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Oshim Jeg kommer.. skal prøve å erte med meg flere:) Farlige odøler takin` ova` hamar? hehe.. ;) Tror det blir mye folk jeg! Virker faktisk slik. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Dekk på den gæli sia ta Mjøsa: Kjæm det no'n fra Raufoss, Søndre- og Nordre Lænd?? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 odølinger heter det... hehe ..vi er ufarlige;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg