stigare Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by bmw-styling Dekk på den gæli sia ta Mjøsa: Kjæm det no'n fra Raufoss, Søndre- og Nordre Lænd?? jepp det kommer folk derfra vet jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Kan se ut som det blir en del folk gitt :) Jeg vil oppfordre alle til å oppføre seg, ikke bånn pinne over plassen, burne osv. Da kan det hende det blir et kortvarig mjøsmeet... Håper også at folk kommer bort og prater litt. Er vel ingen her som biter så... Blir litt for dumt å bare stå og se på hverandre :D Ikke lenge igjen nå forøvrig! :cool: Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Ikke lenge igjen nå forøvrig! :cool: [/b] Og når er datoen for dette...gidder ikke lese hele posten.. Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Casper Og når er datoen for dette...gidder ikke lese hele posten.. FREDAG 30.JULI KLOKKA 21:00 på CC - HAMAR! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Kommer nok 4-5 biler ifra odalen... hvis ingen melder fravær grunnet :yak: ;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Oshim Kommer nok 4-5 biler ifra odalen... hvis ingen melder fravær grunnet :yak: ;) Det er den dårligste grunnen jeg har hørt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Skal mase jeg.. det ordner seg sikkert Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Bare lurer siden jeg har bodd der (Hov) i et par år og kjenner kanskje noen av dere ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Noen som har info om den gule Ferrari'en som går på Hamar? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Drikke kan dere gjøre på lørdag! Fredag er det Mjøsmeet i edru tilstand som gjelder! Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Ja, til dere alle så kan drikking vente til LØRDAG !! Så satser vi på promille løs mjøs meet ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by bmw-styling Noen som har info om den gule Ferrari'en som går på Hamar? Ferrari og ferrari duh... :rolleyes: Er en ombygd pontiac fiero :D Ser litt rar ut egentlig. Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Nei, jeg mener den gule Testarossa'n. Trodde først det var en Lamborghini Diablo på avstand, men har sett Ferrarien et par ganger. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Den ser ut som en ferrari ja, men er egentlig en pontiac fiero... Reg. nr som begynner på AD eller AR (noe på A ihvertfall) ikke sant? Det er den eneste gule "ferrari'en" jeg har sett her i byen ihvertfall Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Skal ikke si noe for sikkert, men hvis den dukker opp på fredag kan jeg kanskje bli overbevist eller motbevist. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg