bmw-styling Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Er nok en Fiero allikevel. Sendte akkurat en SMS til en kompis som kjenner til bilen, og du har rett;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Bilen kosta noe under 200.000,- eller noe sånt. Billig "Ferrari" kan man si. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Når jeg tenkte på Fiero hadde jeg noe slikt i tankene http://home.no.net/amcars/htm/fiero_1988.htm men den er jo noe eldre. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Noen som vet hvem som har flest poster i tråden her...:rolleyes: ;) He,he. Og kommer vel noen fra riktig side ja Stig Are. :D Vet ikke helt hvor mange men en gammel utslitt Audi blir det iallfall. :( Drikking har jeg hørt noe rykter om det blir på lørdag. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by borabora Noen som vet hvem som har flest poster i tråden her...:rolleyes: ;) He,he. Og kommer vel noen fra riktig side ja Stig Are. :D Vet ikke helt hvor mange men en gammel utslitt Audi blir det iallfall. :( Drikking har jeg hørt noe rykter om det blir på lørdag. :D Gammel utslitt Audi? Ikke din du mener nå vel? drikking blir det på lørdag for min del også gitt... hihi.. Ser da ut som det blir bra oppmøte på mjøsmeet nå! Blir spennende! Hørt det kommer mye gromt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by NoLimit Gammel utslitt Audi? Ikke din du mener nå vel? drikking blir det på lørdag for min del også gitt... hihi.. Ser da ut som det blir bra oppmøte på mjøsmeet nå! Blir spennende! Hørt det kommer mye gromt! Ja, min er ikke helt god om dagen... Hørt det. :) Du var jo edru på lørdag så... Råna familiebil.... :D Blir bra det. :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by borabora Ja, min er ikke helt god om dagen... Hørt det. :) Du var jo edru på lørdag så... Råna familiebil.... :D Blir bra det. :cool: Dæven..ryktene løper fort til hadeland ser jeg.. hehe.. kjørte litt passat på lørdag ja..var ikke helt dårlig det gitt :D Ikke helt god om dagen min heller.. men men.. (Nå får vi ikke spore helt av her nå bukken ;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by NoLimit Dæven..ryktene løper fort til hadeland ser jeg.. hehe.. kjørte litt passat på lørdag ja..var ikke helt dårlig det gitt :D Ikke helt god om dagen min heller.. men men.. (Nå får vi ikke spore helt av her nå bukken ;)) Har man gode kontakter har man gode kontaker. ;) Ikke vifte eller air con om dagen så hat å kjøre langt. Byttelånte i en 01 E46 stasjonsvogn 320 d i går når jeg var på Gjøvik. Litt billigere å kjøre og bedre når alt ikke funker i min. Kjekt med jenter og stasjonsvog selv om det var foreldra sin Bmw. Såvidt jeg fikk igjen Audien. Du er bokk. ;) Back to topic. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Kommer du ikke i S3'n borabora!? Jeg hadde gledet meg litt til å se den :( Noen som vet om noen fine biler som kommer da? :) Forrige gang på cc var det jo rx7 osv som kom... Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Håper det kommer mye spennende. Jeg kan høre med Tommy om han og kompisen kommer med Evo VI TME :) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 GT-Stian, nå vet jeg hva slags bil du har :D Skal ikke røpe noenting ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by bmw-styling Håper det kommer mye spennende. Jeg kan høre med Tommy om han og kompisen kommer med Evo VI TME :) Kommer muligens med en TME eller kanskje en S4 biturbo oppover hvis det passer. Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Det er bra Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by bmw-styling GT-Stian, nå vet jeg hva slags bil du har :D Skal ikke røpe noenting ;) MEE 2, men røper det ikke ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Kan vel si det slik at det kommer MYE gromt på mjøsmeet denne gangen! og jeg gleder meg allerede! :) :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg