bmw-styling Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Lurer litt på å tipse Hamar Arbeiderblad for å lage en reportasje. Har kontakt med Espen der. Kunne det vært en idé? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Hvordan blir opplegget for en felles cruise-kolonne opp og ned kirkebakken? Hvordan organiserer vi dette? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by bmw-styling Hvordan blir opplegget for en felles cruise-kolonne opp og ned kirkebakken? Hvordan organiserer vi dette? Tar det som det kommer.. trenger ikke organisere noe vel? Det blir vel som på alle andre streetmeet... Folk møtes og juger om bilene sine.. så starter noen å kjøre og ryktene går om cruising..så er vi igang.. hamar by blir stappfull av FINE biler... (og helt sikkert mindre fine biler) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Neida, trenger ikke organisering, men som regel kjører noen uten å si i fra, slik at det ikke blir noen typisk kolonne... Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Er meldt bra vær også, så ingen grunn til å holde seg hjemme den kvelden :cool: Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Blir mange innlegg fra meg gitt :D men skal høre med nabo'n om han kommer med S8'en :) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by GT-Stian Kommer du ikke i S3'n borabora!? Jeg hadde gledet meg litt til å se den :( Noen som vet om noen fine biler som kommer da? :) Forrige gang på cc var det jo rx7 osv som kom... Joda. Om den holder så lenge.... :rolleyes: Muligens en kul TT. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 får se om jeg tar turen også, om det ikke blir lakkering av rekorden i stedetfor å bruke masse bensin :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Orker ikke lese gjennom 15 sider her, når og hvor blir dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by JHS Orker ikke lese gjennom 15 sider her, når og hvor blir dette? CC - Hamar - 30.juli - 21:00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Sett tidspunktet på topicen ;) hvis det går ann og endre den her da... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by ZombiE Sett tidspunktet på topicen ;) hvis det går ann og endre den her da... Ikke topic'en men endret første posten. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by borabora Ikke topic'en men endret første posten. :) Bra, for det begynner og bli MANGE sider og tråkle seg gjennom... He he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 jau nå nærmer det seg fredag alle sammen ! Noen som har startet å shine bil allerede da ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Ikke ennå. Usikker hvilken bil jeg kommer med. Er en kar som skal titte på bilen tidligere den dagen. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg