Kurt Melvold Lundquist Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 jeg kommer :D Siter 00 Audi A6 Quattro 2,7 bi-T 85 Audi Coupe Quattro 20v T X- 91 Vw Golf 1,6 X- 96 Audi A4 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Kanskje vi kan få en oversikt over hvem som dukker opp og med hva? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Bilen min er ferdig polert og klar for treff!! :D Begynte på søndag, ble ferdig med den i går... Mangler bare litt dekkfornyer og no andre småting. Tenkte jeg skulle kjøpe det i morra. Gleder meg til treff jeg nå! Ikke lenge igjen, og ettersom jeg skjønner på folk så kommer det mange biler :) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Jeg kjem med coupeen min ! Dro over litt voks i går, men tenkte jeg sku ta på ett lag til på fredag. Og så har no helvettes svarte plastlister jeg får ta på litt plastfornyer på. Gleder meg skikkeli til fredag ass, eneste kjett er at jeg ikke har mye å vise fram...hehe :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Dukker opp med Asconan! Fikk testa litt langkjøring i går, da kom jeg hele 3 av 7 mil før jeg måtte ut og skru, hehe... Men det funker! Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 I'll be there! :) Siter Freude am Fahren 00 BMW 320D ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 hmmm.spørs det om jeg må få lurt meg en tur på cc jeg å...noen som må jobbe på kvelden å veit du....Gratis inngang på innimellom på hamar,men vær 20 år,for der står jeg i døra ;O/ men skal nok bortom med gt`n min jeg...må jo bort å glane litt...pluss,det er jo ikke noe som er bedre enn å se gt-stian i speilet...... Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Maurice! Du som har den røde 3000GTen?Isåfall så jeg den på mekonomen her om dagen :) Nydelig sak. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Oshim kommer oppover med ratlook golfen sin iallefall;) hehe Han har lurt med seg noen fler biler også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Jeg kommer med a4`n jeg vettu.. (uten klima :mad: :mad: umerkede fartsdumper er noe dritt når man har lav bil vet jeg...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by Skody Maurice! Du som har den røde 3000GTen?Isåfall så jeg den på mekonomen her om dagen :) Nydelig sak. det må vel være en stund siden nå...men ja,jeg som har den..var vel kjøpte noe olje tenker jeg..må ha godt glidemiddel til berta mi veit du.... men vi ses på CC`n kan vi arangere noe drag der a..på nye veien...hvertfall til snuten kommer..... Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 men hva slags biler kan vi vente der a`? må vel komme litt forskjellige godsaker ???noen som har sørget for en haug med små bimbos som vil vaske bilene våres eller`??? Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Melvold Lundquist Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by maurice men hva slags biler kan vi vente der a`? må vel komme litt forskjellige godsaker ???noen som har sørget for en haug med små bimbos som vil vaske bilene våres eller`??? Kan ikke du ta med noen fra Innimellom da ? :D Siter 00 Audi A6 Quattro 2,7 bi-T 85 Audi Coupe Quattro 20v T X- 91 Vw Golf 1,6 X- 96 Audi A4 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Du som jobber på innimellom må vel skaffe no bimbos da vel!? :D Se meg i speilet du... Pfft. Bare vent ;) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Ja, for all del gidd å begynne å dragge.... Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg