millhouse Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Jeg og fruen kommer med hennes ny innkjøpte 200 sx :) Kjenner jo ingen ,men det går sikkert bra ;) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by millhouse Jeg og fruen kommer med hennes ny innkjøpte 200 sx :) Kjenner jo ingen ,men det går sikkert bra ;) Jeg og fruen kjenner heller ikke mange, så da er vi to :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by civic_girl Ja, for all del gidd å begynne å dragge.... Grett! jeg utfordrer deg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by NoLimit Grett! jeg utfordrer deg! :D Javisst! Dere blir igjen i dieselrøyken begge to! ;) Siter Freude am Fahren 00 BMW 320D ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprint Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by K-E Javisst! Dere blir igjen i dieselrøyken begge to! ;) :D Siter Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by Kurt Melvold Lundquist Kan ikke du ta med noen fra Innimellom da ? :D ta må de i tilfelle komme etter jeg har hvert på jobb....litt vanskelig å ta de med før jeg har hvert der vel..????' men skal sørge for en deilig blondinne...men det er samme regel der som med bilen "poike"r....bare lov å titte, ikke røre ....å gutter,når dere tar "harry"`n i hamar så passerer dere jo innimellom,er jo bare å stikke innom å prøve lure seg med noen da...hvis bilen deres er bra nok da.....;O) Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Innimellom er et kjipt sted. Altfor jazza. Kjenner du Torkil som jobber der? On topic: Håper AE86'en kommer. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Hei Nolimit og dere andre. Har dere lest HA denne uka? Tirsdag og Onsdag var det masse stoff om bråkete rånere på tomta i Hamar og i Løten. Det passer jo bra oppi det hele nå. Jeg håper seff at det kommer flere tusen øhh... biler i morra. Men da får vi passe på å moderere oss bittebittebittelitt i hvordan vi oppfører oss på CC. Bilmiljøet trenger ikke flere klager nuh... Da kommer det vel bommer og stengte plasser på Hamar. Det har vi sluppet til nå. La det fortsette slik. 'Tomta' har vi fått disponere på nåde fra Olrudgruppen som eier plassen. Annet enn det håper jeg på masse liv! mvh Trond Viggo c",) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Hvis alt går etter planen så kommer jeg og Jens. Kanskje vi får lokket med oss noen fler også ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by Skody Hei Nolimit og dere andre. Har dere lest HA denne uka? Tirsdag og Onsdag var det masse stoff om bråkete rånere på tomta i Hamar og i Løten. Det passer jo bra oppi det hele nå. Jeg håper seff at det kommer flere tusen øhh... biler i morra. Men da får vi passe på å moderere oss bittebittebittelitt i hvordan vi oppfører oss på CC. Bilmiljøet trenger ikke flere klager nuh... Da kommer det vel bommer og stengte plasser på Hamar. Det har vi sluppet til nå. La det fortsette slik. 'Tomta' har vi fått disponere på nåde fra Olrudgruppen som eier plassen. Annet enn det håper jeg på masse liv! mvh Trond Viggo c",) Nei dette har jeg ikke lest om eller hørt noe om. Vi får vel prøve å holde støynivået litt nede ja. men det er vel lettere sagt enn gjort.. jeg tror det kommer til å bli EN DEL folk imorra gitt!! :D blir spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Du mener vel i dag...? ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by bmw-styling Du mener vel i dag...? ;) SELVSAGT mener jeg idag... har ikke lagt meg enda... så da blir det liksom imorra... så jeg er ikke 25 før jeg våkner heller :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ae86Levin Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Trur jeg å ae86 n får stå på andre sia av gata å lengte bort til dere andre ........ :( må nokk jobbe til 23:30 Siter Toyota ae86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 NoLimit: Får gratulere deg med de halve 50 ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 AE86Levin: Det var synd. Har sett bilen din noen ganger, men da var det ei jente som satt bak rattet...? Kan det stemme? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg