Gå til innhold

Mjøsmeet

Ranger emnet


borabora

Anbefalte innlegg

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kurt Melvold Lundquist

 

Kan ikke du ta med noen fra Innimellom da ? :D

ta må de i tilfelle komme etter jeg har hvert på jobb....litt vanskelig å ta de med før jeg har hvert der vel..????'

men skal sørge for en deilig blondinne...men det er samme regel der som med bilen "poike"r....bare lov å titte, ikke røre ....å gutter,når dere tar "harry"`n i hamar så passerer dere jo innimellom,er jo bare å stikke innom å prøve lure seg med noen da...hvis bilen deres er bra nok da.....;O)

DU KAN SE MEN IKKE RØRE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nolimit og dere andre. Har dere lest HA denne uka? Tirsdag og Onsdag var det masse stoff om bråkete rånere på tomta i Hamar og i Løten.

 

Det passer jo bra oppi det hele nå. Jeg håper seff at det kommer flere tusen øhh... biler i morra. Men da får vi passe på å moderere oss bittebittebittelitt i hvordan vi oppfører oss på CC.

 

Bilmiljøet trenger ikke flere klager nuh... Da kommer det vel bommer og stengte plasser på Hamar. Det har vi sluppet til nå. La det fortsette slik. 'Tomta' har vi fått disponere på nåde fra Olrudgruppen som eier plassen.

 

Annet enn det håper jeg på masse liv!

 

mvh

Trond Viggo c",)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skody

Hei Nolimit og dere andre. Har dere lest HA denne uka? Tirsdag og Onsdag var det masse stoff om bråkete rånere på tomta i Hamar og i Løten.

 

Det passer jo bra oppi det hele nå. Jeg håper seff at det kommer flere tusen øhh... biler i morra. Men da får vi passe på å moderere oss bittebittebittelitt i hvordan vi oppfører oss på CC.

 

Bilmiljøet trenger ikke flere klager nuh... Da kommer det vel bommer og stengte plasser på Hamar. Det har vi sluppet til nå. La det fortsette slik. 'Tomta' har vi fått disponere på nåde fra Olrudgruppen som eier plassen.

 

Annet enn det håper jeg på masse liv!

 

mvh

Trond Viggo c",)

 

Nei dette har jeg ikke lest om eller hørt noe om.

Vi får vel prøve å holde støynivået litt nede ja. men det er vel lettere sagt enn gjort..

jeg tror det kommer til å bli EN DEL folk imorra gitt!! :D

 

 

blir spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår