stigare Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Jeg lurer på parkeringsplassen på CC kan bli litt liten ikveld jeg.... :rolleyes: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by NoLimit Jeg lurer på parkeringsplassen på CC kan bli litt liten ikveld jeg.... :rolleyes: :cool: Da får de som ikke får plass cruise på skift ;) Her er forresten artikkelen i HA om bråket på tomta http://www.h-a.no/vis_sak.asp?refnum=21887 Skriver under der vel? :D Siter Freude am Fahren 00 BMW 320D ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Da finner man en annen, etterhvert, dumt og begynne og endre på planene nå... Bare hyggelig om den blir for liten ve' ;) Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by ZombiE Da finner man en annen, etterhvert, dumt og begynne og endre på planene nå... Bare hyggelig om den blir for liten ve' ;) selvsagt endrer vi ikke planene :D Blir plassen full så er det jo bare bra. Alt tyder på at det kommer MASSE folk ikveld! Kan nok bli spennende på runda idag ja.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 YES::. kommer ikveld jeg og dama og.. bilen ble ferdig igjen sent igår kveld. så nå blir det meet! drar fra oslo i 20 tiden tiden.. noen som vil slå følge med oss? og de som ikke kjenner noen fra før!!! slapp av, mange å bli kjent med :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by NoLimit Jeg kommer med a4`n jeg vettu.. (uten klima :mad: :mad: umerkede fartsdumper er noe dritt når man har lav bil vet jeg...) ...Og andre kjører lenger uten klima ;) Borabora Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 hvordan gikk det med den oversikten av biler som var etterlyst...kommer det noe spenstig??veit om supra,skyline,3000gt,men stopper litt opp her... å jeg tenkte på en ting til,hva med å ta en aktiv motkampanje i nabolaget på tomta... er vel ikke umulig at det er hvor gamle kompis som jeg tok litt på forje meet som er i gang, den sinnsyke gamle gubben,kan rise han litt mere jeg ;O) syke faenskapen tok jo helt av sist....kansje "db-drag" på tomta ville hjelp...jeg bare tenker høyt her jeg folkens... ;O) Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by maurice hvordan gikk det med den oversikten av biler som var etterlyst...kommer det noe spenstig??veit om supra,skyline,3000gt,men stopper litt opp her... å jeg tenkte på en ting til,hva med å ta en aktiv motkampanje i nabolaget på tomta... er vel ikke umulig at det er hvor gamle kompis som jeg tok litt på forje meet som er i gang, den sinnsyke gamle gubben,kan rise han litt mere jeg ;O) syke faenskapen tok jo helt av sist....kansje "db-drag" på tomta ville hjelp...jeg bare tenker høyt her jeg folkens... ;O) Du glemte jo å nevne bilen min da din slask :D Tror du bør daske han kameraten din litt mer ja. Jeg fikk jo ikke sett det forrige gang så.. hehe.. ;) DB-Drag på tomta høres bra ut.. Og stiller du med litt bimbo`s som du har LOVET ;) så blir vel gamlingene fornøyd tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakerland Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Blir jo knall bra med den nye veien som går over cc plassen da, kjempe fin til burning. HEHE Får håpe det blir kjempe liv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by NoLimit Du glemte jo å nevne bilen min da din slask :D Tror du bør daske han kameraten din litt mer ja. Jeg fikk jo ikke sett det forrige gang så.. hehe.. ;) DB-Drag på tomta høres bra ut.. Og stiller du med litt bimbo`s som du har LOVET ;) så blir vel gamlingene fornøyd tenker jeg.. hey!!!!har ikke lovet mere en ei,å hun er min har jeg klart sagt,hvis ikke blir det mere dasking,kan hende hun ikke for hvert med,folka hennes kommer..kjipt for henne ;O) å du,hvem har ikke fått med seg at du kommer liksom????? du for ta en tur deg til lillestrøm å plukke opp de gamle små jentene dine sra sist meet... :O) Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by maurice å du,hvem har ikke fått med seg at du kommer liksom????? du for ta en tur deg til lillestrøm å plukke opp de gamle små jentene dine sra sist meet... :O) hehehehe.. tulling ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprint Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Er det arrangert noe kolonnekjøring fra Oslo/omegn? Hadde vært fett å kjørt en samla gjeng opp? :) Siter Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Burning, herjing og bråking gjør bare situasjonen enda værre....Da kommer hvertfall politiet til å være enige med de som klager. Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakerland Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Hadde hvert kult om vi fikk slike tilstander som på Obs da. Da kan nok politiet på Hamar klø seg hardt i hue. HEHE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by civic_girl Burning, herjing og bråking gjør bare situasjonen enda værre....Da kommer hvertfall politiet til å være enige med de som klager. Sur du er a... :D Siter Freude am Fahren 00 BMW 320D ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg