turbothomas Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Ellers er jo Shell`n på Moelv ofte fyllt med bråkete lowriders, så der trenger en ikke å avtale dato, hehe. En må bare sette en dato. Det passer UANSETT ikke for alle. Den som kommer, kommer ;) Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Fredag 25. da? I Hamar? Hadde vært så enkelt og greit, det ;) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Melvold Lundquist Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Klar jeg Siter 00 Audi A6 Quattro 2,7 bi-T 85 Audi Coupe Quattro 20v T X- 91 Vw Golf 1,6 X- 96 Audi A4 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 ta det på gjøvik a! plz ikke hamar Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Jeg vil helst på Gjøvik jeg oxo.. "midt" mellom liksom. Og er Mjøsmeet. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Ja, men dere ser jo ikke ut til å klare å bestemme dere...Er jo en del treff fremover, så... :) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by civic_girl Ja, men dere ser jo ikke ut til å klare å bestemme dere...Er jo en del treff fremover, så... :) Ikke lett det.... :( Skal på så mye framover så vanskelig å vite hva som passer, og noen ganger er det godt å være hjemme oxo. :) Var jo på Hamar sist gang og kommer sikkert mer dit oxo. Men vil ha noe på Gjøvik oxo. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 heisann ! Jeg blir med på mjøsmeet. Men meg passer det best for på søndager eller etter kl 16.00 på lørdager. Hadde det ikke vært greit på søndager da nesten ingen jobber da ? slenge opp noen griller og kruuuuse rundt mjøsa til lillehammer osv. Hadde vært fett å dratt til med den LAAAAAAAANGE kollonna gjennom biri så alle bønda hadde driti i buksa !! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by acoupe heisann ! Jeg blir med på mjøsmeet. Men meg passer det best for på søndager eller etter kl 16.00 på lørdager. Hadde det ikke vært greit på søndager da nesten ingen jobber da ? slenge opp noen griller og kruuuuse rundt mjøsa til lillehammer osv. Hadde vært fett å dratt til med den LAAAAAAAANGE kollonna gjennom biri så alle bønda hadde driti i buksa !! Hørtes bra ut! :cool: Bra vær en søndag så hadde det vært overlegent, innlagt piknik et eller annet sted. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 jau. gjøre det enkelt å kaste med noen engangs griller :) Er det stengt på p-plassen på CC på gjøvik på søndager ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by acoupe heisann ! Jeg blir med på mjøsmeet. Men meg passer det best for på søndager eller etter kl 16.00 på lørdager. Hadde det ikke vært greit på søndager da nesten ingen jobber da ? slenge opp noen griller og kruuuuse rundt mjøsa til lillehammer osv. Hadde vært fett å dratt til med den LAAAAAAAANGE kollonna gjennom biri så alle bønda hadde driti i buksa !! Døh. Dem driter ikke i buksa om det kommer rånere gjennom gata der da... :o Et "par" som er der daglig. Du er kanskje ikke så bevandret uttafor bygrensa? CC er stengt lørdag kveld og søndag ja. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by turbothomas Døh. Dem driter ikke i buksa om det kommer rånere gjennom gata der da... :o Et "par" som er der daglig. Du er kanskje ikke så bevandret uttafor bygrensa? CC er stengt lørdag kveld og søndag ja. hallo ! det var ment som spøk, men det vil jo vekke oppsikt hvis vi får med 20-30 biler etter hverandre gjennom biri "sentrum"...var på en måte det jeg mente :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by turbothomas Døh. Dem driter ikke i buksa om det kommer rånere gjennom gata der da... :o Et "par" som er der daglig. Du er kanskje ikke så bevandret uttafor bygrensa? CC er stengt lørdag kveld og søndag ja. og en ting til. JEG HAR BODD I BIRI I 4 ÅR ! :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by acoupe hallo ! det var ment som spøk, men det vil jo vekke oppsikt hvis vi får med 20-30 biler etter hverandre gjennom biri "sentrum"...var på en måte det jeg mente :) Ok, hadde flere i klassa mi på lhmr videregående som knapt visste hvor biri var (!) og trodde folk der levde som på 50 tallet med traktor, hest og kjerre. (faktisk!) -hehe, bare vekte litt gamle minner... Uansett, biri på søndag er stein-dødt. Prøv heller fredagskveld, da er det hæla i taket - eller pedalen i filten for å si det sånn. Men søndag er det stille alle steder. Fredag kveld er råne-tiden, spør en meg. Uansett hvor en snur seg er det "lainet" opp med lowriders. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 godt kjent på biri ell ?..hehe :) det som hadde vekket oppsikt var hvis vi fikk alle i en kolonne gjennon lillehammer, fra nord i byen og gjennom selveste sentrum (lilletorget)....ska si deg folk ville snudd seg da ass ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg