GT-Stian Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Ingen som tok no bilder eller!? Så mange jeg men... :rolleyes: Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by GT-Stian Ingen som tok no bilder eller!? Så mange jeg men... :rolleyes: [/quote hello sjef... har bare film denne gangen jeg,har den hjemme... Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by GT-Stian Ingen som tok no bilder eller!? Så mange jeg men... :rolleyes: Et par til da :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Jeg så ikke så mange med kamera, så bildeutvalget er vel begrenset. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 el fimpos faktisk!! Haha. Jeg må få sett den filmen en dag... Ble sikkert knall ;) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 har du ikke bilder av skylinen da.. er ikke den gt-stian sin? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Er vel bilen hans ja. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Var veldig bra det her. :) Mye folk i Hamar på fredag, gøy å være der. :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Det er jeg som har skylinen ja... Hadde håpet at noen hadde bilder av den jeg da :rolleyes: Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Når jeg førstes sto stille, så var det så mørkt at det ikke var noen vits å ta bilder egentlig. Men det kom mange fler enn jeg trodde! :) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by GT-Stian Det er jeg som har skylinen ja... Hadde håpet at noen hadde bilder av den jeg da :rolleyes: Hehe, vet ikke jeg, men jeg tror dette er en skyline :rolleyes: Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Hva med å ta et nytt et i slutten av september? :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by borabora Hva med å ta et nytt et i slutten av september? :) er med jeg...men det er jo rudskogen 17-19 sept ca,kan jo kjøre litt reklame der nede da?hva med å prøve orge så vi kan lage litt film??filmet litt nå men blei mest,skyline og 3000gt på film nå....må få igang noe skikkelig kolonne kjøring med de beste bilen osv..litt burnout`S.... ja dere vet..... Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by maurice er med jeg...men det er jo rudskogen 17-19 sept ca,kan jo kjøre litt reklame der nede da?hva med å prøve orge så vi kan lage litt film??filmet litt nå men blei mest,skyline og 3000gt på film nå....må få igang noe skikkelig kolonne kjøring med de beste bilen osv..litt burnout`S.... ja dere vet..... Ta helga etter for eksempel? 24/9? Alltid gøy med film. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Her er et par oversiktsbilder ihvertfall, de andre bildene ble ikke noe særlig, litt for lite lys for kompaktkameraet :( Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg