stigare Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by ZombiE Hehe, vet ikke jeg, men jeg tror dette er en skyline :rolleyes: Den hvite du tenker på? Nei det er ikke noe skyline. Det er en Datsun med skyline styling. Org datsun motor i den. Så hvertfall slik ut da han ga på og ræva kom... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by NoLimit Den hvite du tenker på? Nei det er ikke noe skyline. Det er en Datsun med skyline styling. Org datsun motor i den. Så hvertfall slik ut da han ga på og ræva kom... :D nei nei...nå må dere skjerpe dere den hvite er en ombygd 200sx med 500 hk,den røde er ombygd ferrari,ville bare den skulle bli litt mindre harry...en ting er sikkert de er ikke panservogner... Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 golf 1 cab det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by maurice ,ville bare den skulle bli litt mindre harry...en ting er sikkert de er ikke panservogner... da bomma du stygt! :D hehe..neida.. er blitt skikkelig kul bilen din! Me want! ;) lurer på om jeg skal kjøpe en ferrari og bygge om jeg og..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by NoLimit da bomma du stygt! :D hehe..neida.. er blitt skikkelig kul bilen din! Me want! ;) lurer på om jeg skal kjøpe en ferrari og bygge om jeg og..... ¨ kan få kjøpe den?vurderer å selge den faktisk.. Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by maurice ¨ kan få kjøpe den?vurderer å selge den faktisk.. Jasså?? Det hadde jo virkelig vært noe. Men det blir nok for dyrt for meg vil jeg tro. For ikke å snakke om forsikring! huff.. men det hadde virkelig vært kult.. fin bil å dra damer med.. ;) :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Mye rare ting sagt om bilen min her... For de som ikke har skjønt det, bilen min er en breddet micra ;) Har flyttet over drivverk og motor fra gamle s13 min. Den går greit... Eller hva maurice!? :D Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 stop the confusion! er det en skyline du har eller er det en ombygd nissan 200sx med skyline ende? høøø.. legg ut bilder ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Det er en skikkelig skyline gitt... Ligger litt bilder osv. her; http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=7069 (Dårlige bilder) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Når blir neste Mjøsmeet? I fjor var det beinkaldt under streetmeet på CC midt i høstnatta. Frister ikke å gjenta noe så jævlig kaldt. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 håper ikke lenge til ! Hadde vært fett å hatt det på Lillehammer. På strandtorget f.eks. Jævli fint å kruse rundt i byen her hvertfall, så er det jo stoooor plass på strandtorget ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Er det mye varmere på Lillehammer? ;) Lillehammer er forresten en perfekt by å arrangere bakkeløp i :D Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 lillehammer er lunt og fint vettu.. den idylliske ol byen som alle japser besøker ;) det neste mjøsmeet blir jeg også med på! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by acoupe håper ikke lenge til ! Hadde vært fett å hatt det på Lillehammer. På strandtorget f.eks. Jævli fint å kruse rundt i byen her hvertfall, så er det jo stoooor plass på strandtorget ! igrunn sykt god plass på strandtorget ja.. også er lillehammer-by en herlig by og cruise i... ikke for stor, ikke for liten..men akkurat passe :) pluss at det er et godt bilmiljø her fra før Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 syns ikke treffene vi har hatt på lillehammer har vært det helt store jeg men.... men har kommet mye folk hver gang det har vært på hamar. Syns at Hamar og CC kan være fast mjøsmeet plass jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg