stigare Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Bedre sent enn aldri...... Er det noen som har film av den Blå Sierra cossie`n da den drev å lekte seg litt på utstillingsplassen? (X)Eiern av bilen vil gjerne se denne filmen. Var flere som sto å filmet dette her så noen må vel ha litt klipp av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Blir det nytt treff i sommer, eller? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 håper da for all del det! :D sombrero Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Ja, er det noen som tør å begynne planleggingen? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Nå husker ikke jeg datoen. Men det nye bladet "MAX POWER" kommer jo til hamar i juni. Kunne jo tatt det samme dag. Da blir det på hamar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Nå husker ikke jeg datoen. Men det nye bladet "MAX POWER" kommer jo til hamar i juni. Kunne jo tatt det samme dag. Da blir det på hamar. Jeg stemmer for det sombrero Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Jeg stemmer for det sombrero og jeg stemmer for deg også! :D NoLimit kan finne ut dato! Så fyrer vi igang dette her! sombrero Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Jeg TROR det er 13. Juni dem kommer. Men litt usikker... :rolleyes: Edit: hmm.. men dette er på en mandag.. må sjekke det ut litt.. Er dette tilfelle er det en idiotisk dag å ha et treff på... finne en bedre dato da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Jeg TROR det er 13. Juni dem kommer. Men litt usikker... :rolleyes: Edit: hmm.. men dette er på en mandag.. må sjekke det ut litt.. Er dette tilfelle er det en idiotisk dag å ha et treff på... finne en bedre dato da. :) Hvis det er 13. juni, hvorfor ikke ha treffet lørdag 11.? Eller hva med i juli en gang? Var jo ganske perfekt i fjor sombrero Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Vi har tenkt oss til Hamar den 25 juni, det er vel en lørdag hvis jeg ikke tar feil. Riktignok ikke før et stykke ut på kvelden er planen, men det går det jo an å forandre på. (Edit: Og med "vi" mener jeg max power..) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Vi har tenkt oss til Hamar den 25 juni, det er vel en lørdag hvis jeg ikke tar feil. Riktignok ikke før et stykke ut på kvelden er planen, men det går det jo an å forandre på. (Edit: Og med "vi" mener jeg max power..) Om det blir Mjøsmeet denne dagen blir det uansett på kvelden. Ikke noe før i 19-20 tida uansett. forslag: Kanskje vi skal legge MJØSMEET på HAMAR den 25.juni da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Om det blir Mjøsmeet denne dagen blir det uansett på kvelden.Ikke noe før i 19-20 tida uansett. forslag: Kanskje vi skal legge MJØSMEET på HAMAR den 25.juni da? Det glupeste jeg har lest på lenge :) P E R F E K T ! ! ! Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Regner med at dere lokalkjente finner en plass å arrangere dette på? Jeg hører vel om det etterhvert så jeg vet hvor vi skal :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 samme sted som i fjor kanskje? eller hva mener folket? Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 samme sted som i fjor kanskje? eller hva mener folket? Det var en suksess i fjor på CC/Utstillingsplassen, men det spørs om naboene som bor der blir særlig begeistra. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg