stigare Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Det var en suksess i fjor på CC/Utstillingsplassen, men det spørs om naboene som bor der blir særlig begeistra. Fikk vi så innmari mye klager sist det var mjøsmeet der da? Hvor skal vi ha det om vi ikke skal ha det der da? Vi får helt sikkert lov til å ha det på den store parkeringa rett utenfor politistasjon da! Det passer vel bra? :rolleyes: øøhh... Maxi plassen da? Vikingskipet parkeringa? CC-plassen er jo perfekt men der går det ikke an å stå for en "vanlig" bil på en lørdagskveld så.. blir jo jaget med en gang derfra av onkel blå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Fikk vi så innmari mye klager sist det var mjøsmeet der da? Hvor skal vi ha det om vi ikke skal ha det der da? Vi får helt sikkert lov til å ha det på den store parkeringa rett utenfor politistasjon da! Det passer vel bra? :rolleyes: øøhh... Maxi plassen da? Vikingskipet parkeringa? CC-plassen er jo perfekt men der går det ikke an å stå for en "vanlig" bil på en lørdagskveld så.. blir jo jaget med en gang derfra av onkel blå.. Det er jo stadig vekk klager fra naboene i området, ifølge lokalavisa. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Det er jo stadig vekk klager fra naboene i området, ifølge lokalavisa. Sant nok! Men de forbanna folka trenger ikke bosette seg akkurat der dem VET at ungdommen oppholder seg. Men det er en annen historie. Da må vi finne en annen plass enn CC hvertfall. Maxi plassen da? Er vel ikke så mye naboer i nærheten der. Jernbanelinje på ene siden og vei på andre siden... Samme for meg hvor det blir! Jeg møter nok opp uansett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Sant nok! Men de forbanna folka trenger ikke bosette seg akkurat der dem VET at ungdommen oppholder seg. Men det er en annen historie. Da må vi finne en annen plass enn CC hvertfall. Maxi plassen da? Er vel ikke så mye naboer i nærheten der. Jernbanelinje på ene siden og vei på andre siden... Samme for meg hvor det blir! Jeg møter nok opp uansett :) Det spiller ingen trille for meg heller hvor det blir, og kanskje er CC like greit. Det er jo alltid naboer som på død og liv skal klage så fort de hører litt hvining i dekka. JEG STEMMER FOR CC! Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Det var en suksess i fjor på CC/Utstillingsplassen, men det spørs om naboene som bor der blir særlig begeistra. drit nå i de da! har ikke så mange andre steder da? evt vikingskipet.. asfalten der.. men må ha en litt stor plass da.. Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 drit nå i de da! har ikke så mange andre steder da? evt vikingskipet.. asfalten der.. men må ha en litt stor plass da.. Jeg driter egentlig i det meste, så det er hipp som happ... Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 bare et lite forslag. hva med en NY tråd om mjøsmeet ? som omfatter litt dato i topic feks :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 bare et lite forslag. hva med en NY tråd om mjøsmeet ? som omfatter litt dato i topic feks :P sett igang :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 sett igang :D er ikke jeg som bor oppi mjøsdistriktet det er dere :p jeg kanke arrangere noe treff et sted jeg ikke bor. hehe. kom igjen nå Stig-Are eller Ørjan. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 er ikke jeg som bor oppi mjøsdistriktet det er dere :p jeg kanke arrangere noe treff et sted jeg ikke bor. hehe. kom igjen nå Stig-Are eller Ørjan. Jeg har ikke tid til å arrangere noe som helst, men bare å sette igang den som kan... men uansett... å lage en tråd om dette emnet vil ikke si at man arrangerer det... ;) mekker en tråd jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Jeg har ikke tid til å arrangere noe som helst, men bare å sette igang den som kan... men uansett... å lage en tråd om dette emnet vil ikke si at man arrangerer det... ;) mekker en tråd jeg.. flott flott ! :D er med på den.. *titte på den nye tråden* Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg