turbothomas Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Bodd på Biri i 20 år ja. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 har du? hvor bodde du ? jeg bodde i maratonveien 1. ovenfor idrettsplassen :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Tror ikke vi trenger å ta lange utredningen om Biri i denne tråden da ;) Får la tråden handle om det den skal :) - ved Mjøsbrua. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Ja så hva ble det til?? Hvor og når? Er da vel bare å bestemme en dato så kommer det da alltids noe folk. Hvis vi snakker om "midt mellom" så er jo faktisk BIRI midt mellom alle mjøsbyene...... hehe.. ja DER tar vi mjøsmeet! :D For min del syns jeg søndag er en litt kjedelig dag. Fredag kveld med en lang cruising er mitt forslag. Så får folk bare holde seg unna flaska akkurat denne dagen. Men samme for meg.. jeg møter opp uansett.. Bare sett en dato. Turbothomas: er du fra moelv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Hva med 16. juli da!? Blir jo helga etter gatebil, men er da bare artig med noe å gjøre i helgene ;) Jeg kan ikke før den dato'en :( Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 For meg hadde det hvertfall passet best etter 12.juli. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by GT-Stian Hva med 16. juli da!? Blir jo helga etter gatebil, men er da bare artig med noe å gjøre i helgene ;) Jeg kan ikke før den dato'en :( Tror det blir mange fra Hadeland som ikke kan da.... Hva med 23/7 så får vi spredd det litt mer... Og folk begynner kanskje å bli ferdig med ferien. Møtes på Biri og så cruising i Lillehammer? Søndag hadde vært fint pga da kunne vi hatt det på dagtid. Selv om det ikke er noe rånedag da. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 jeg synes også det hadde vært best midt på dagen, kaste opp noen griller og sånt. Men jeg er litt skeptisk på om det kommer til å bli like lite oppmøte som på de 2 siste VW Audi lokallag møtene. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 23.07 passer bra for meg... Skal vi bare si at det er dato for mjøsmeet? Kommer jo ingen vei hvis ingen fastsetter en dato :) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Tror vi kan droppe mjøsmeet jeg :rolleyes: Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Melvold Lundquist Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Det kan du da ikke mene :D Siter 00 Audi A6 Quattro 2,7 bi-T 85 Audi Coupe Quattro 20v T X- 91 Vw Golf 1,6 X- 96 Audi A4 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Tviler på at det kommer no særlig folk når man ser på interessen her... Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 ER seriøst folk fra mjøsområdet så jævli late eller? hva er problemet? Vil vi ikke ha samlinger og bil treff? Kom da ganske mange på samlingen som var på Plantasjen i fjor. Kom jo noen da det var på Lillehammer også? HALLO!!!!?? VÅKN OPP!!! Giddaslause latsabber hele gjengen!! :D *provosere provosere* Når skal vi ha FJØSMEET igjen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Er klar jeg...Sett en dato (helst søndag/lørdags veld). Var på det lokallag greiene på biri.... (20 min. for sent)... det var ikke noe å skryte av Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 klar som ett egg etter 12.juli jeg hvertfall ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg