stigare Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by srednA Er klar jeg...Sett en dato (helst søndag/lørdags veld). Var på det lokallag greiene på biri.... (20 min. for sent)... det var ikke noe å skryte av Nei det var ikke noe å skryte av hvis du var der nå første onsdag i Juli. Men så er ikke mjøsmeet noe som skal sammenliknes med lokallagstreff eller vw audi eller noe i den duren i det hele tatt så... HVILKEN DATO BLIR DET FOLKENS? OG HVOR? Må da seriøst gå an å få til noe. Er da så mye rånere i distriktet her så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Kan vi ikke si 24. juli eller 25. juli ??? Lørdag eller søndag.. La rykte spre seg, så kommer folk sikkert... ( handler om prioritering ) Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 må ha et i august også da! for da har jeg lappen også :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Stiller med vogna! Jobber 6 dager i uka. Søndager passer best med grilling osv. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 FREDAG 30 JULI. Plantasjen der ved Gjøvik. EOD. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Skal se om bilen er ferdig til da. Bor jo på gjøvik så... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Ugh! Dårlig dato. Kommer ikke! Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by borabora FREDAG 30 JULI. Plantasjen der ved Gjøvik. EOD. ;) hmmm.. spørs nok om jeg er mindre edru denne dagen.. jeg er halvveis til 50 denne dagen så jeg er vel mindre kjørbar vil jeg tro.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Passer dårlig for meg også, men nå har jeg gitt opp... Tviler på at jeg kommer på no mjøsmeet uansett når det blir. Ser ikke akkurat for meg at det kommer så mange :( Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Folk ville ha en dato. Jeg kom med et forslag. ;) Aner ikke om jeg kommer..... Tror det er bedre å satse på noe VAG greier.... Eller noe på Hamar igjen.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by borabora Eller noe på Hamar igjen.... Hamar :dude: Da er jeg med også...Er bare hjemme i Stange i helgene, jeg. Så da er det så lettvindt å ta en kjapp tur til Hamar....Ikke at jeg forlanger at alle skal rette seg etter meg altså, men...hehe. Men det ser ikke ut som om folk er så ivrige? Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Får satse på det da om folk er interessert i det heller...?? VAG greier 7/8 og 14/15 August så da er nok en del opptatt som jeg vet om. Ellers burde det vel passe en fredag som sist andre helger for meg. Var på Hamar fredag for 1,5 uke siden og var jo noen der da... :) BTW: Nice bil, så den såvidt på Gatebil i helga. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Jeg er klar for et elleranna, så lenge det ikke er i løpet av uke 31..(siste uka i juli, 24 til 31 elno), for da er jeg i danmark.. Og foresten,det er nok flere intreserte,men ikke alle befinner seg på forumet her, så om en finner ut en dato, og får sagt ifra til div. folk, så kommer det nok folk skarruse.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 mye att og fram her, tydligvis finnes det ingen dato hvor alle kan. Så da synes jeg vi setter en dato, og så for dem som kan komme. For selvom en kanskje er på ferie eller noe sånt, så betyr ikke det at ingen andre kan liksom:) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Hmmm... tror jeg dropper feiring den 30. jeg... tar det den 31. i stedet... Så jeg stemmer for fredag 30.juli på Tomta på hamar jeg. Den var jo stappfull da det var bilforumet samling der når det var The Gathering på hamar... Kan feire bursdagen min på striiiiiiiiitmiiiiiiiiit og jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg