acoupe Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 funker for meg også ! Så kan vi synge bursdagssang for deg, stig :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 jeg er nok mest sannsynlig med 24 men kan nok prøve å få tatt turen den 30 også. hvis det er da datoen blir satt. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Melvold Lundquist Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 klar for den jeg altså Siter 00 Audi A6 Quattro 2,7 bi-T 85 Audi Coupe Quattro 20v T X- 91 Vw Golf 1,6 X- 96 Audi A4 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Da sier vi 30.juli da ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Jeg er helt klar for den.. men må få litt mer synspunkter her før vi bestemmer noe vel? Litt kjedelig med 5 biler på streetmeet og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 jaja, det er klart. Men greit å sette en dato så folk kan planlegge litt etter det å :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Sant Sant! Siden datoen var BoraBora sitt forslag så regner jeg med at folk fra Hadeland er klare. Og da blir det alltid liv for der er det så jævli mange fittsniker! FREDAG 30.Juli 2004 - Streetmeet på Tomta på Hamar...! (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Foreslår Vikingskipet enn Tomta. Bra oppmøte der under VårCruise tidligere i år og Tomta er for ordinært. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 hyggligere på vikingskipet også... tomta virka så ..hmm..trist da jeg var der sist.. jeg for min del står i lang kø i vente på oppkjøring, får ikke blitt med på noe før 19 august klokka 08:10 ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Jeg synes også at Tomta er trist...eller tragisk er vel den rette benevnelsen :o Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Akkurat samme for meg hvor det blir.. er jo så mye frem og tilbake her... Er vel ikke helt populært å samle opp masse biler på Vikingskipet heller? Tomta er jo "full" av biler hver kveld... Men I dont care.. jeg kommer uansett.. bare det snart blir enighet her.. :rolleyes: Lurer på om det kommer mange... for makan til late og giddaslause folk som Mjøsfolk finnes vel neppe...... :rolleyes: Men vi får da se! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 skjer ikke no på vikingskipet på kveldstid uansett.. :) men sorry, folkens.. jeg kommer IKKE.. er i usa på det tidspunktet .. :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by NoLimit Sant Sant! Siden datoen var BoraBora sitt forslag så regner jeg med at folk fra Hadeland er klare. Og da blir det alltid liv for der er det så jævli mange fittsniker! FREDAG 30.Juli 2004 - Streetmeet på Tomta på Hamar...! (?) Får satse på å få med noen ja. ;) Det har vi ikke sett... :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Vikingskipet er større. Er treffet på Tomta er det få som vet det er Mjøsmeet. Samme rånerne som henger der døgnet rundt. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Ikke tomta takk... Vikingskipet eller CC er bedre. Når på døgnet snakker vi treff? 20, 21? 21.00 passer meg bra :rolleyes: CC stenger jo ikke før 20.00 da... Kan ikke noen bare lage en ny tråd, med poll osv.... "Mjøsmeet 30. Juli 20.00/21.00" Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg