GT-Stian Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Vi får nå se på det da... :rolleyes: Kommer det no særlig med folk da tro? :) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Hvor mange pleier det å dukke opp på MjøsMeet egentlig? Har vært på uttallige streetmeets, men dette blir mitt første MjøsMeet. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Blir vel meg, deg og NoLimit kanskje? :D På de forrige treffene har det vel ikke akkurat dukket opp så alt for mange? Kanskje denne gangen? ;) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 En kar på Be-4-You forumet lurer på hvem som arrangerer Mjøsmeet, og tilbyr seg å avholde en bilstereokonkurranse. Kan dette være noe? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 GT-Stian, er det forresten du som har/hadde en rød Nissan 200SX S13? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Hva med å gjøre Mjøsmeet til årlig show? Avholde People's Choice, dB drag, m.m. Trenger da en komité. Mjøsmeet er uformelt, men dog. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Vi kunne dessuten leid flyplassen og arrangert 0-402m streetlegal. Nå har jeg startet tankevirksomheten igjen... :D Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 hehe...masse store planer her.. :D Om det blir mange gjenstår bare å se. Var jo på bilforumet treffet som var under TG på hamar. Da var det mildt sagt fullt på tomta. Gikk ikke an å kjøre over der. Om det blir så mange nå er heller tvilsomt.. men det er opp til oss selv.. vil vi det skal komme mange så si det til flest mulig.. tror det vil komme en del jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Har planene i orden og har tenkt tanken flere ganger ;) Litt organisering, velvilje og dugnadsarbeid så kan teori bli praksis :) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Moro med mye folk og biler! Beste meet'et jeg har vært på, er Streetmeet på Strømmen i fjor. Tok helt av! Hjemturen var også kanon :D Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by bmw-styling Moro med mye folk og biler! Beste meet'et jeg har vært på, er Streetmeet på Strømmen i fjor. Tok helt av! Hjemturen var også kanon :D Nå må du ikke ha så store forhåpninger nå. hehe... Var på streetmeet i Jessheim nå sist og jeg syns ikke det var det helt store.. mjøsmeet blir vel noe av det samme.. men ja det er som du sier morsomt med mye folk og biler! Håper bare at det er mulig å få sitte på i en skikkelig japse denne dagen jeg.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Har ingen forventninger, men blir positivt overrasket med en håndfull biler :) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Er jeg som hadde den røde 200sx ja :) NoLimit: du får trekke kølapp :D Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by bmw-styling Må ordne cruising utover kvelden? Inn til sentrum, opp/ned kirkebakken, over Tomta, via Statoil og ut til Vikingskipet igjen... hehe.. Ser for meg KØ i strandgata X vangsvegen :-D Må foreslå Vikingskipet - over brua til Volvo/Meierigården - _OVER_ Statoilplassen (!) - tomta - strandgata - kirkebakken - strandgata - stangevegen - skipet. eller: Vikingskipet - over brua til Volvo/Meierigården - _OVER_ Statoilplassen (!) - tomta - strandgata - kirkebakken - Smart - Politihuset o_O - stangevegen - skipet. c",) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by GT-Stian NoLimit: du får trekke kølapp :D kølapp er ikke nødvendig for meg. Du satt på i Audi til streetmeet. Og DIN skyld at jeg fikk bot. :D Så klapp att! je æ fyst! hehe DESSUTEN: Jeg har bursdag denne dagen så jeg fortjener det! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg