Gå til innhold

Mjøsmeet

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

• Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe...masse store planer her.. :D

Om det blir mange gjenstår bare å se.

Var jo på bilforumet treffet som var under TG på hamar. Da var det mildt sagt fullt på tomta. Gikk ikke an å kjøre over der.

Om det blir så mange nå er heller tvilsomt.. men det er opp til oss selv.. vil vi det skal komme mange så si det til flest mulig.. tror det vil komme en del jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-styling

Moro med mye folk og biler! Beste meet'et jeg har vært på, er Streetmeet på Strømmen i fjor. Tok helt av! Hjemturen var også kanon :D

Nå må du ikke ha så store forhåpninger nå. hehe...

Var på streetmeet i Jessheim nå sist og jeg syns ikke det var det helt store.. mjøsmeet blir vel noe av det samme.. men ja det er som du sier morsomt med mye folk og biler!

Håper bare at det er mulig å få sitte på i en skikkelig japse denne dagen jeg.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-styling

Må ordne cruising utover kvelden? Inn til sentrum, opp/ned kirkebakken, over Tomta, via Statoil og ut til Vikingskipet igjen...

hehe.. Ser for meg KØ i strandgata X vangsvegen :-D

Må foreslå Vikingskipet - over brua til Volvo/Meierigården - _OVER_ Statoilplassen (!) - tomta - strandgata - kirkebakken - strandgata - stangevegen - skipet.

eller:

Vikingskipet - over brua til Volvo/Meierigården - _OVER_ Statoilplassen (!) - tomta - strandgata - kirkebakken - Smart - Politihuset o_O - stangevegen - skipet.

c",)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider