GT-Stian Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Haha! Med alle de argumentene skal vi vel få til en tur ;) Kom igjen folkens! Tips alle kjente om treffet slik at det kanskje blir noen biler :) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Tror vi gir beng i å cruise via Smart og Politistasjonen :rolleyes: , men ellers et godt forslag :cool: Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Det hadde vært fett å arrangert en skikkelig Mjøstur en gang som omfatter alle Mjøsbyene. Mjøsa-rundt-tur. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by bmw-styling Det hadde vært fett å arrangert en skikkelig Mjøstur en gang som omfatter alle Mjøsbyene. Mjøsa-rundt-tur. MjøsCruise :D Hadde jo vært litt kult.. startet på Hamar... kjørt til Lillehammer via moelv og gamleveien..så videre til Gjøvik.. så ned til Hadeland og Minnesund.. og opp til Hamar igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Yesss! Den ruta er helt sjef :cool: En slik tur SKAL og MÅ vi fikse! Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Jeg var med på VårCruise, og det var jo deler av denne ruta ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by bmw-styling Jeg var med på VårCruise, og det var jo deler av denne ruta ;) får virkelig håpe at det blir mer biler på et eventuelt mjøscruise enn det var på dette vårcruiset til be4you... :rolleyes: Du er jaggu ivrig du! :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Såså gutter... Ikke ta helt av her nå :D Virker jo som om det bare er oss tre som dukker opp så... :rolleyes: Men kan da bli koselig det ;) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Synes VårCruiset var toppers! Varierende oppmøte på de enkelte stedene, men det var flest folk på Hamar (30-40 biler). Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Hadde ikke Hamar Bilklubb slike glideturer rundt Mjøsa, til Hunderfossen, osv.? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Det er vel nesten to uker til enda..men ikke glem å spre ryktene nå folkens :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Jeg holder på! ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by NoLimit Håper bare at det er mulig å få sitte på i en skikkelig japse denne dagen jeg.... ;) Ja, altså, du kan sikkert få sitte på en tur med meg! haha.... tulla ;) Jeg skal sikkert hjem til Stange den fredagen og da dukker jeg opp :) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by civic_girl Ja, altså, du kan sikkert få sitte på en tur med meg! FÅR JEG LOV!!!!???? ;) hehe... Ja du får ta deg en tur du og så skal jeg studere bilen din litt bedre.. aldri sett den egentlig på nært hold så.. Best den er blank da ass.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by NoLimit FÅR JEG LOV!!!!???? ;) hehe... Ja du får ta deg en tur du og så skal jeg studere bilen din litt bedre.. aldri sett den egentlig på nært hold så.. Best den er blank da ass.. ;) Og du sier jeg er ille.... :rolleyes: :D Bokken. :) Sorry for OT. ;) Får jeg lov oxo.... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg