stigare Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by borabora Og du sier jeg er ille.... :rolleyes: :D Bokken. :) Sorry for OT. ;) Får jeg lov oxo.... :) HEHEHEHEHE :D Ja nå lo jeg og.. Om du også får lov ja.. der ser`n.. du er jaggu ikke noe bedre selv... skal da bare studere bilen jeg da.. Sniken.. ;) Back to topic nå.. Kommer det mange fra gale siden av mjøsa eller Svein Erik? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by NoLimit HEHEHEHEHE :D Ja nå lo jeg og.. Om du også får lov ja.. der ser`n.. du er jaggu ikke noe bedre selv... skal da bare studere bilen jeg da.. Sniken.. ;) Back to topic nå.. Kommer det mange fra gale siden av mjøsa eller Svein Erik? ;) Husker bare noe om en rød Golf på Rudskogen jeg. ;) He,he. Yepp. Topic. :) Tja, skal prøve å få med noen. Får se hvor mange som blir med. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by borabora Husker bare noe om en rød Golf på Rudskogen jeg. ;) He,he. Yepp. Topic. :) Tja, skal prøve å få med noen. Får se hvor mange som blir med. :) Rød Golf på Rudskogen?? hmmmmmm..... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by NoLimit Rød Golf på Rudskogen?? hmmmmmm..... :rolleyes: Glem det. ;) Tar det en annen dag... :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by NoLimit Rød Golf på Rudskogen?? hmmmmmm..... :rolleyes: hvordan er det med besøk langveis i fra på mjøs meet? tenkt jeg skulle få lutfa nuddelracern Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 alle er velkommene der har du en real japsebil som du kan sittepå med stig ! :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Mandel alle er velkommene der har du en real japsebil som du kan sittepå med stig ! :) Skulle gjerne heller ha tilbudt en tur i Nazivogna.... Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 litt offtopic men, heter det ikke lancer og ikke lanzer? sikter da til signaturen din audi s4 biturbo Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Mandel litt offtopic men, heter det ikke lancer og ikke lanzer? sikter da til signaturen din audi s4 biturbo Joda.. stemmer det... sikker gått litt fort i svingene:) Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo Skulle gjerne heller ha tilbudt en tur i Nazivogna.... Da hadde jeg aldri gått ut av bilen................. Tror det kan bli bra oppmøte på Mjøsmeet denne gangen jeg faktisk.. spennende.. Spennende hvor lenge vi får være der før vi blir jaget og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by NoLimit Da hadde jeg aldri gått ut av bilen................. Tror det kan bli bra oppmøte på Mjøsmeet denne gangen jeg faktisk.. spennende.. Spennende hvor lenge vi får være der før vi blir jaget og.. Har du sett bilen LIVE forresten??? Er det mye bra biloer i de traktene? Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo Originally posted by NoLimit Har du sett bilen LIVE forresten??? Er det mye bra biloer i de traktene? Jepp jeg så bilen din på våler på hovedtreffet... klarte nesten ikke gå fra den... og jeg kjente egentlig at den ville i mine hender... ;) Det er mye bra biler i traktene her ja. Både motormessig og utseendemessig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by NoLimit Jepp jeg så bilen din på våler på hovedtreffet... klarte nesten ikke gå fra den... og jeg kjente egentlig at den ville i mine hender... ;) Det er mye bra biler i traktene her ja. Både motormessig og utseendemessig. to kompisser av meg vedda om bilen din var S4 eller ikke.... kjipt for han som tapte 1000 spenn da han fant ut at det var a4. Tok du noen bilder av den eller vet om noen som gjorde det.... skulle hatt noen fra treffet... glemte batterier til kameraet hjemme så jeg fikk bare tatt fem bilder men ingen av den. Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo to kompisser av meg vedda om bilen din var S4 eller ikke.... kjipt for han som tapte 1000 spenn da han fant ut at det var a4. Tok du noen bilder av den eller vet om noen som gjorde det.... skulle hatt noen fra treffet... glemte batterier til kameraet hjemme så jeg fikk bare tatt fem bilder men ingen av den. hehe.. trodde han det var S4?? jaja.. er vel ingen Audi kjenner da kanskje.. Tror jeg ikke tok noen bilder av den på Våler... Var du på treffet i Drammen også? med s4? Lurer på om jeg tok bilder der.... Se om jeg finner igjen noe her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Er en del ålreite biler i distriktet. Får se om Are kommer med Supra'en ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg