Phantom Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Jonte Hvem er egentlig vi på Bilforumet.net? Hvem er det som sitter bak skjermen og skriver om erfaringer innen bil, diskuterer om diverse, får hjelp, hjelper andre brukere, etc etc.. Hvem er du? -Hvor gammel er du? -Hva driver du med? -Hvilken bil kjører du? -Hvilke biler har du hatt? -Sivilstatus -Bilde Oppdaterer bare meg liksom Erik er meg Er 22 år Er fra Tromsø, bor i Stavanger Jobber med flystruktur i Braathens Kjører en Golf G60 (med rotrex) Har hatt: 81 VW Passat, 86 VW Golf 1,6, 83 VW Golf Gti, 89 Honda Prelude 2.0EX, 93 Bmw 318is coupe, 99 VW Lupo 1.0 Har kjæreste Bilde av meg (crappy bilde, men var det jeg fant) Bilde av bilen min Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Precious Er du full eller? Jeg klarer nesten ikke tyde hva du skriver jo :D lær deg å les da:D bedre nå?? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 -Hvor gammel er du? 19, blir 20 i mars -Hva driver du med? går skole og jobber -Hvilken bil kjører du? kjører Rekord 2.2 eller Subaru Legacy når jeg har mulighet til det, men min 240 kommer på veien over nyttår -Hvilke biler har du hatt? se nedenfor -Sivilstatus singel -Bilde http://img.photobucket.com/albums/v299/vomaz/div/VinjarvedWRXGT.jpg Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Navn: Roger Skeie Alder: 21 år (blir 22 i feb) Driver med: bor i bergen,flyttet hit august 2004! for tiden driver jeg mitt eget selskap, går meget bra må jeg si! penger kommer inn som de skal :) (bare send PM de som er nysgjerring på dette!!) utenom det, så prøver jeg å være med venner, fester en del og sitter mye på nette! skal begynne på skolen igjen da, skal ta lastebil lappen.. det skal bli morro!! hehe Bil nå: har to biler. en Honda Concerto som står stille, uten skilter! vurderer å selge den, men vet ikke hvor mye jeg får for den..er et par små feil på den så! har og en MB 190 som ikke går, den og uten skilter! der er jeg ikke helt sikker på hva som feiler.. men vurderer å kvitte meg med den og!! hehe biler hatt: ingen.. sivilstatus: for tiden er jeg meget singel..og trives veldig godt med det :) nå er det full fres og rock`n roll på meg noen år frammover :D hehe Bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjølstad Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 kan vel skrive jeg og da.. Christoffer Sjølstad:) Bor på nesodden (det er den spisse halvøya som peker på oslo, hvis noen lurer) Nettopp slutta i min tidligere jobb, og nå leter jeg etter en ny. Bor sammen med kjæresten. Har en 200sx s14a, Eclipse GST (til salgs) og en mazda 929 (vinterbil).... ja... det var meg. Siter Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:) 1986 Mazda 929 19?? Ascona B 1986 Nissan King Cab 1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo I dag: 1997 Nissan 200sx S14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Er 14 år gammel Går på skole på storsteinnes skole,9a Jobber som......Bilselger om 10 år :D Biler:Har ingen men kjører pappa 2004 alfa romeo sportwagon når jeg får lov og har vært snill,og sparken når jeg ikke har vært snill. Bilde Interesser:Biler,jenter,fototaking av biler,jenter og jenter. Bilde av meg Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 SHIT! Jeg er altså IKKE oppdatert på aldergrense osv ang øvelseskjøring da hehe ;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by gsi-power SHIT! Jeg er altså IKKE oppdatert på aldergrense osv ang øvelseskjøring da hehe ;) hehe.. fikk ikke lov å øvelseskjøre da jeg var 14 jeg nei... Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by gsi-power SHIT! Jeg er altså IKKE oppdatert på aldergrense osv ang øvelseskjøring da hehe ;) Hehehe,jeg får lov hos pappa men ingen andre,har kjørt siden jeg var 12 så det sier jo litt.... Kjørte alfaen når den var 2 dager gammel,morro!!! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Morro å kjøre bil Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 navn : Per Anders Alder:21 gjør: Vernepleier student bil:for tiden kjører jeg rundt i en renault 19 av økonomiske grunner :) Blir vel litt mods på den og nytt anlegg så fort økonomien strekker til. Har hatt: 87mod golf2 m div mods, 85mod 240. 323 mazda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Jeg begynte som: Navn: Suzuki Alto automatic Alder: 19 år Driver med: Gjenbruk som spiker Bilde: Fortsatte til: Navn: Nissan Micra Alder: 6 år Driver med: Ukjent, solgt på ny! Bilde: Er nå: Navn: Nissan Primera Alder: 5 år Driver med: Eiges av Lloyd... Bilde: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Husker ikke om jeg har svart på denna før, men her kommer det en oppdatering. Navn Kenneth S. H. Alder: 26 Yrke: Freelance-Nettnærksguru Biler jeg har: (Disse er forøverig kjøpt nye i Norge, i Mars 2003) 2003 Toyota Yaris 1.3 SOL Aut 3-dørs. 2002 Lotus Elise Racetec Series 2 (S2) Hvilke biler har jeg hatt? 2000 Toyota Corolla STV 4WD 1.8 (Kjøpt ny i Norge) 1983 Opel Kadett D 1.3 3-dørs 198x Peugeot 205 GT 3-dørs 1977 Opel rekord 2-dørs sterkt modifisert med blandt annet Wankelmotor. Sivilstatus: Singel, men på leting etter ei autofil/bilgal jente. :) Bilde®: Meg: (om jeg ikke skønner en dritt så ser jeg nøyaktig slik ut) Elise'n på Rudskogen: (litt dårlig bilde) Yaris ved Rudskogen: Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Flere?hmm.... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 hmm, ja Navn: Magne Andre Sollid Alder: 18 Yrke: Lærling Kjemi og Prosess Statoil Mongstad. sivilstatus: singel kommer fra telemark bor nå utenfor bergen. bilen/prosjektet jeg har nå: også denne da biler jeg har hatt: volvo 240 sierra 2.0 1000 herjebiler :-p bla nissan cherry mazda e2000 lada niva +++ her er vel da meg for en 2 mnd siden cirkus det var vel det :) Siter BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam) Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil) Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil) Sierra 2.0 L 85 mod Mazda E2000 kassebil (herjevogn) Nissan Cherry 1,5 (herjebil) Volvo 240 DL 85 mod (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg