olehenri Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 -Navn Ole Johnny -Hvor gammel er du? Blir 22 i Høst -Hva driver du med? Jobber som Vekter, i Hafslund Sikkerhet -Hvilken bil kjører du? Kjører en 1995 Honda Civic Coupe -Hvilke biler har du hatt? 91`Accord 2,2LX 86`Audi GT Coupe 86`Golf GTI 16v 93`Golf GTI 8v -Sivilstatus Singel gitt.. -Bilde Bilen Meg, Tatt i fjor en gang tror jeg.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 -Hvem er du? Dan Stamnes aka Housey -Hvor gammel er du? Drar på og blir 22 nå i august -Hva driver du med? Jobber som IT-Lærling hos Gausdal Landhandleri AS -Hvilken bil kjører du? 1991 Golf II -Hvilke biler har du hatt? 1985 Golf II 1988 Golf II -Sivilstatus Singel -Bilde Aner ikke hvordan man tar sånt jeg :knob: Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 haha flakken jo :P Hehe og du er? cheershappyhappy Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corepower Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 -Hvor gammel er du? 18 år -Hva driver du med? Sommerferie akkurat nå, men kanskje befalskole fra sommeren av. -Hvilken bil kjører du? En VW Vento 1997 modell -Hvilke biler har du hatt? Ingen andre -Sivilstatus Singel -Bilde Siter "I can accept failure, but I can't accept not trying." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 -Hvor gammel er du? '80 modell, men enda 25. -Hva driver du med? Starta et underholdningssenter, DarkLight AS, da jeg var 21 med bla. laserspillarena, internettkafè, biljard, softgun, osv. Er fortsatt medeier og daglig leder. -Hvilken bil kjører du? 2000 - Opel Astra Bertone Coupè -Hvilke biler har du hatt? '93 Renault Clio 16v - Originalt skjermbredda, 136hk på nesten ingen kg, spesialutgave aldri solgt i Norge. '77 Porsche 924 -Sivilstatus Vært stuck med Malin i 6 år ;) -Bilde Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Tror jeg har skrevet en før men.. jaja. Alder: 1987 Model. Jobber med: Sliter som en bil mekaniker lærling. kun 10mnd igjen så har jeg fagbrev.. Skrur på Nissan, ford, suzuki og ssanyong hovedsaklig, men mye annet dill også. Er blitt singel nå.. Biler: Har nå: BMW E30 320i 88mod Hatt: 85' Volvo 740 x2 Opel vectra 91mod Og en knallert, harn enda å gitt... Bilde? Tjah, jaja. fra st.hans iår Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Hvem er du? Daniel larsen:D -Hvor gammel er du? 15 -Hva driver du med? driver med kun skole og bil, kjører bilcross også, men jeg har kun lov til å kjøre treninger pga alderen, men jeg kommer til å stille på vært eneste løp neste år -Hvilken bil kjører du? jeg kjører en 1981mod opel ascona b 4dørs egentlig 2,0 diesel, men jeg kastet diesel motoren og satt i en volvo b21(redline mener d er b23 men jeg veit ikke jeg) bilen er ca 99,99% rustfri, en eier's bil fra sigdal, kun holdt til der oppe, en skam å bruke opp jeg vet d så folkens ikke komenter d!..men nå for et par ukse siden dro lille meg med lite peiling på trening, uten å se etter om jeg har nok bremseveske, og en bremse slange som ikke var strammet til, så da ble bilen ca 30-40 cm kortere, men er fin igjen nå da -Hvilke biler har du hatt? kun ascona'n som jeg har nå, den var en konfirmasjonsgave fra svigerbroren min(han kjører skjønner dere) og han ville veldig gjerne at jeg skal kjøre og jeg vil d jo selv, så da fikk jeg d som egentlig bare var jobben min å bygge opp -Sivilstatus sammen med lisa<3 -Bilde http://lilldee9.spaces.msn.com/photos/?_c02_owner=1 så på ¨dagen jeg tok lisensen( tok den med en opel manta ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 -Hvem er du? Nico -Hvor gammel? 82-modell, 24 år gammel i skrivende stund -Hva driver du med? Jobber som kjøreleder for Tollpost Globe avdeling Larvik -Hvilken bil kjører du? "Luddrun" -Hvilke biler har du hatt? Renault Laguna 2.0 RT -Sivilstatus Samboer med Kristina -Bilde Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Fin hu Kristina altså dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Fin hu Kristina altså dukenukem Thanks! Er jo selvsagt helt enig! ;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Nåja, jeg vil nok heller ha den lekkre sjokoladekosen som ligger baki Evoen! ;) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Nåja, jeg vil nok heller ha den lekkre sjokoladekosen som ligger baki Evoen! ;) Lol! ;) e det mulig... :p Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 -Hvor gammel er du? fylte 16år i ar -Hva driver du med? begynner på Byåsen vgs til høsten, teknikk og industriell produksjon -Hvilken bil kjører du? Vw passat 92mod -Hvilke biler har du hatt?¨ ingen -Sivilstatus har kjæreste,Oda(16) -Bilde Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 -Hvor gammel er du? 19, blir 20 i August -Hva driver du med? Jobber på Hydro Texaco, Hvalstad -Hvilken bil kjører du? 1992 Ford Sierra Cosworth Og Einseren min -Hvilke biler har du hatt? 1983 VW Golf mk1 1985 Suzuki SJ413 1986 Suzuki SJ413 1982 VW Golf mk1 1987 Volvo 740 GL 1980 VW Golf mk1 GTI -Sivilstatus "Singel" i gåseøyne. Har en god venninde (Som også tilfeldigvis er naboen min) :D Funker knall det... -Bilde Eneste jeg har desverre, fra Nyttår 2006 / 2007. Det første bildet er vel tatt sånn ca. kl. 8 om kvelden. haha Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 -Hvor gammel er du? 18 år -Hva driver du med? jeg jobber fortiden på surprise kafe, men starter som kokke lærling i henningsvær på bryggehotellet -Hvilken bil kjører du? har ikke fådd lappen enda. (ikke min feil, men kjøreskolen, og BT) men kjører på mammas 323 når jeg lærekjører, også drømmer jeg om en 760 tic med nydelig lyst skinn interiør. -Hvilke biler har du hatt? ingen -Sivilstatus singel -Bilde Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg